Ocean 7

stává se vášeň. To bude výhradně pro některé flash cards. Do té doby vědecké ambice Afriky dosud poezie. Na věrnost pozorování obecně převládá na pomíjivý pocit. Současně, a to již od počátku sedmnáctého století, jako listy jsou zpracovány, již není tak jednoduchý studií, ale jak funguje v samotné.

V tomto modernistických budovy z kamenných zdí řeky a žlábek, architekt začlenila odkazy na architekturu Paraty dokládá střechy v keramiky a moucharabies v typické dřevěné.

Krásná terasa a uložení jsou typu mezzanine k obrazu a scénografii, se lepí na kůži znak s vědomím spravovat a žije excessiveness. « Estetiku nedokonalost nabudí me. Můžeme napravovat věci dát jim druhou šanci. » zdi oblečeni v členění pots « zvedl během dvou let v různých závodech na schodech lounge, který byl vyroben jako modla v Africe kolem stromu z lesa, který patří do jeho rodiny a které byly zpracovány pro každé chůze « buď správným směrem », Paola hrál obnova, nízké náklady a prvky přesměrována. « Miluji nehod trati, neočekávané paprsek, nemůžeme a v jehož okolí se musí otáčet: To stimuluje představivost ». poprvé, zajišťuje-t-it, v tomto prostoru mezi « slumu Kibera a faktor Horse » podle jeho podmínek, « scénář nebyl předem písemně ».

Psychiatr pro děti a dorost do nemocnice v Blois jsem rychle nalezena v mezích klasické psychoterapie, na základě introspekce a verbální jazyk s těchto pacientů. V případě tajemství rodiny, zneužívaných dětí nebo poruchy osobnosti, ptal jsem se jim spíše upozornil « něco »… Není obrazné výkresy jejich rodiny, ale spíše invenční a z nichž jsem řekl: « Pověz mi příběh. » krůček po krůčku jsem si uvědomil, že jsme se zabývali jejich problém, aniž by se neustále opakovat. Jedná se o vlastní-of-the-art terapie: ona léčí « mine nic » a umožňuje vymanit se z toho nemůžeme tváří v tvář. O něco málo jsem rozšířila své formy s loutky, fotografie a pronajal jsem umělci v mém co nejdříve servis 1973…

A co je úkolem umění terapeut v tomto procesu?

Často je doplněk je sama o sobě nestačí, protože pacient je pasivní postoj k aktivní intervenci, při vynalézání co viděl hrozné. On experimentuje s tváří v tvář záhadnému finančníkovi setkání s vlastní produkcí a my jsme zde dorazí na hranice slovo a svědectví. Ale umění terapeut je ten, kdo zná umění interiér. Může tedy pomoci osobě se jít ještě dále a jeho vytvoření. Často je vytvořena k disciplíně (Malování, tanec, divadlo, hudba, zápisu…), ale i podporuje tyto techniky terapeuti – kteří praxi v jednotlivých zasedání – a tyto mediátory umělecké – ve společenství – znát několik arts in order to be able to cross, a vždy se ocitnou v nebezpečí se naučit nové techniky. Co je zajímavé je to transfer, v případě potřeby v psychoterapii mezi dvěma lidmi, se pohybuje na umělecké výroby: Někteří pacienti mají hit, agrese, jílu na nichž se podíleli… impulzy, které jsou ve skutečnosti směřuje do terapeuta.

Dnes se art-terapie se zdá být najít nový dech. Co si o tom myslíte vy?

Považuji to za velký art-terapie prostřednictvím umělecké zprostředkování nemají vráceny v paliativní péče, pacientů s Alzheimerovou nemocí, vězení, centra pro léčbu proti hazardu, čtvrtí k násilí. Divadlo na město a muzeum moderního umění v Paříži, zejména jsme požádali o vzdělávání po celém domě osob s poruchami autistického… ale jsem ostražitý na nebezpečí, visí nad naším přístupem: tendenci chtít od, použije psychoanalýzu. Někteří neváhají interpretovat « brutální způsobem » výkresu, příběh vymyslet. Pod záminkou po přečtení Freud, začnou říkat: « Ty jsi nevyřeší váš Oedipus se tvá matka » a jiné konečné vzorce, které nemají nic společného s naším přístupem; art-terapie není nikdy nárazovému uvnitř, ale i měkké medicíny.

Co je to podle vás, specifičnost tohoto přístupu?

Že člověk se stává plně herečka procesu umělecké výroby. Protože pak bude také aktivní v jeho životě. A protože v umění terapie takto závazný rámec, s ohledem na konkrétní pokyny, které umožňují paradoxně každý se nedotýkejte jeho svobodu. Je to velmi formulována jako cvičení! Ale je neuvěřitelné jak může vyjádřit každý singular forem v situaci improvizace. Stejně tak může hrát roli ke zmaření jeho trápení.

Existuje několik. Předložené projekty vykazují velkou svobodu tvorby. Existuje také mnoho inovativních koncepcí, minimalistické stavby, nádoby, objevováním zemědělské architektury (velké …), z architektury hraje silná omezení. Pozemky proplaceny, čtvrtí závazné, atypické formy pozemku, svazích … Několik architektů se nám podařilo začlenit do domu v jeho prostředí jiné rozhodli skoncovat s Unified objemu a byly vytvořeny prostory s terasy interiéry například nebo vnořit objemů.

Styl, Reného a Jorien se rozhodly pro směs nábytku, mramorovaný nebo dokonce i v ulici a části konstrukce. To musí být řečeno, Reného a jeho dva bratři jsou návrháři a jejich hodiny ztracené a zahájili lGebr.Knip (viz fotografie s koše v listu prvního plánu).

Na sémantisme « mechanické » pak otevře pin, který umožňuje Diderot formulovat zprávu o myšlení se světem, které uniká do reflexivity na svědomí tohoto myšlení, které myslím, že myslí a kdo ví, že je. Rovněž v « hluboké meditaci » a druhu zapomnění samostatně, to znamená duch se stává mechanické, ve kterém je vést k určitým způsobem pasivně. Je to již akce se chovat podle pořadí důvodů a vybudovat následující equivalencies tvoří sled myšlenek, ale formě hnací, která myšlení, které není patří více a nevím může odeslat a vzdát se odkazy, které pocházejí z objektů sami. Na meditativní myšlení je pak dotpod reflexivity vědomi. Už ví, že myslí a může ponořit se do labyrintu světa. Nic nemůže být dále od myšlenky, podle kterého Duch přísně reguluje průtok své návrhy. Tyto ojedinělé intonations, které jsou daleko od dohodnutým způsobem dostatek, jehož článek sen o Jaucourt předpokládá v rámci velmi blízko k otázce mechanická ústrojí, nacházíme v sen o D’Alembert27. Je objednávka myšlení je možná způsob « fatalismus » Diderot využívá moderní fyziologie (v Bordeu a škola Montpellier). Z hlediska to je naše, zahrnuje především snadno, stroje, předpokládá Diderot, na které adjektivum nám říká nepřímo, ale právě je protikladem tohoto mechanismu by se chápat jako myšlenkový proud, « Kartézskou », jako uspořádání oddělených částí nebo jako způsob, jak vysvětlit. Diderot skutečně využívá Descartes (často omezena na určité prvky jeho lexikonu) si proti této(ux) tvrzení(NT) ním, Kartézské, kteří jsou zde analytici rationalist) a non-si proti nebo s, Descartes28. Je to stejně jako Diderot a zároveň že předpokládá zavedení metaforického heuristickou, našel jeden ze základních prvků z hodnot připojené k lexikonu stroje: uznání aktuální neznámé spojené s obrazem zvýšení výkonu. Úpadku technický popis opatření v mezích model noetický kapacit a odůvodňuje návrat sémantické prvky a intelektuála lexicon, které kartézské jasnost chtěli vyvrátit opacity. Diderot se znovu aktivuje jedinečnosti pro objekt na paralýzu a mechanické upevnění, a uvést do pohybu myšlenek. Článek umění a pak představuje observatoře vztahy, které stroj udržuje s mechanismem a příklad způsobu Diderot skutečnosti hrát první proti druhé. Myšlenka stroj stane místem test mechanismus vyvrací její nároky na znalosti a možnosti

stává se vášeň. To bude výhradně pro některé flash cards. Do té doby vědecké ambice Afriky dosud poezie. Na věrnost pozorování obecně převládá na pomíjivý pocit. Současně, a to již od počátku sedmnáctého století, jako listy jsou zpracovány, již není tak jednoduchý studií, ale jak funguje v samotné.

V tomto modernistických budovy z kamenných zdí řeky a žlábek, architekt začlenila odkazy na architekturu Paraty dokládá střechy v keramiky a moucharabies v typické dřevěné.

Krásná terasa a uložení jsou typu mezzanine k obrazu a scénografii, se lepí na kůži znak s vědomím spravovat a žije excessiveness. « Estetiku nedokonalost nabudí me. Můžeme napravovat věci dát jim druhou šanci. » zdi oblečeni v členění pots « zvedl během dvou let v různých závodech na schodech lounge, který byl vyroben jako modla v Africe kolem stromu z lesa, který patří do jeho rodiny a které byly zpracovány pro každé chůze « buď správným směrem », Paola hrál obnova, nízké náklady a prvky přesměrována. « Miluji nehod trati, neočekávané paprsek, nemůžeme a v jehož okolí se musí otáčet: To stimuluje představivost ». poprvé, zajišťuje-t-it, v tomto prostoru mezi « slumu Kibera a faktor Horse » podle jeho podmínek, « scénář nebyl předem písemně ».

Psychiatr pro děti a dorost do nemocnice v Blois jsem rychle nalezena v mezích klasické psychoterapie, na základě introspekce a verbální jazyk s těchto pacientů. V případě tajemství rodiny, zneužívaných dětí nebo poruchy osobnosti, ptal jsem se jim spíše upozornil « něco »… Není obrazné výkresy jejich rodiny, ale spíše invenční a z nichž jsem řekl: « Pověz mi příběh. » krůček po krůčku jsem si uvědomil, že jsme se zabývali jejich problém, aniž by se neustále opakovat. Jedná se o vlastní-of-the-art terapie: ona léčí « mine nic » a umožňuje vymanit se z toho nemůžeme tváří v tvář. O něco málo jsem rozšířila své formy s loutky, fotografie a pronajal jsem umělci v mém co nejdříve servis 1973…

A co je úkolem umění terapeut v tomto procesu?

Často je doplněk je sama o sobě nestačí, protože pacient je pasivní postoj k aktivní intervenci, při vynalézání co viděl hrozné. On experimentuje s tváří v tvář záhadnému finančníkovi setkání s vlastní produkcí a my jsme zde dorazí na hranice slovo a svědectví. Ale umění terapeut je ten, kdo zná umění interiér. Může tedy pomoci osobě se jít ještě dále a jeho vytvoření. Často je vytvořena k disciplíně (Malování, tanec, divadlo, hudba, zápisu…), ale i podporuje tyto techniky terapeuti – kteří praxi v jednotlivých zasedání – a tyto mediátory umělecké – ve společenství – znát několik arts in order to be able to cross, a vždy se ocitnou v nebezpečí se naučit nové techniky. Co je zajímavé je to transfer, v případě potřeby v psychoterapii mezi dvěma lidmi, se pohybuje na umělecké výroby: Někteří pacienti mají hit, agrese, jílu na nichž se podíleli… impulzy, které jsou ve skutečnosti směřuje do terapeuta.

Dnes se art-terapie se zdá být najít nový dech. Co si o tom myslíte vy?

Považuji to za velký art-terapie prostřednictvím umělecké zprostředkování nemají vráceny v paliativní péče, pacientů s Alzheimerovou nemocí, vězení, centra pro léčbu proti hazardu, čtvrtí k násilí. Divadlo na město a muzeum moderního umění v Paříži, zejména jsme požádali o vzdělávání po celém domě osob s poruchami autistického… ale jsem ostražitý na nebezpečí, visí nad naším přístupem: tendenci chtít od, použije psychoanalýzu. Někteří neváhají interpretovat « brutální způsobem » výkresu, příběh vymyslet. Pod záminkou po přečtení Freud, začnou říkat: « Ty jsi nevyřeší váš Oedipus se tvá matka » a jiné konečné vzorce, které nemají nic společného s naším přístupem; art-terapie není nikdy nárazovému uvnitř, ale i měkké medicíny.

Co je to podle vás, specifičnost tohoto přístupu?

Že člověk se stává plně herečka procesu umělecké výroby. Protože pak bude také aktivní v jeho životě. A protože v umění terapie takto závazný rámec, s ohledem na konkrétní pokyny, které umožňují paradoxně každý se nedotýkejte jeho svobodu. Je to velmi formulována jako cvičení! Ale je neuvěřitelné jak může vyjádřit každý singular forem v situaci improvizace. Stejně tak může hrát roli ke zmaření jeho trápení.

Existuje několik. Předložené projekty vykazují velkou svobodu tvorby. Existuje také mnoho inovativních koncepcí, minimalistické stavby, nádoby, objevováním zemědělské architektury (velké …), z architektury hraje silná omezení. Pozemky proplaceny, čtvrtí závazné, atypické formy pozemku, svazích … Několik architektů se nám podařilo začlenit do domu v jeho prostředí jiné rozhodli skoncovat s Unified objemu a byly vytvořeny prostory s terasy interiéry například nebo vnořit objemů.

Styl, Reného a Jorien se rozhodly pro směs nábytku, mramorovaný nebo dokonce i v ulici a části konstrukce. To musí být řečeno, Reného a jeho dva bratři jsou návrháři a jejich hodiny ztracené a zahájili lGebr.Knip (viz fotografie s koše v listu prvního plánu).

Na sémantisme « mechanické » pak otevře pin, který umožňuje Diderot formulovat zprávu o myšlení se světem, které uniká do reflexivity na svědomí tohoto myšlení, které myslím, že myslí a kdo ví, že je. Rovněž v « hluboké meditaci » a druhu zapomnění samostatně, to znamená duch se stává mechanické, ve kterém je vést k určitým způsobem pasivně. Je to již akce se chovat podle pořadí důvodů a vybudovat následující equivalencies tvoří sled myšlenek, ale formě hnací, která myšlení, které není patří více a nevím může odeslat a vzdát se odkazy, které pocházejí z objektů sami. Na meditativní myšlení je pak dotpod reflexivity vědomi. Už ví, že myslí a může ponořit se do labyrintu světa. Nic nemůže být dále od myšlenky, podle kterého Duch přísně reguluje průtok své návrhy. Tyto ojedinělé intonations, které jsou daleko od dohodnutým způsobem dostatek, jehož článek sen o Jaucourt předpokládá v rámci velmi blízko k otázce mechanická ústrojí, nacházíme v sen o D’Alembert27. Je objednávka myšlení je možná způsob « fatalismus » Diderot využívá moderní fyziologie (v Bordeu a škola Montpellier). Z hlediska to je naše, zahrnuje především snadno, stroje, předpokládá Diderot, na které adjektivum nám říká nepřímo, ale právě je protikladem tohoto mechanismu by se chápat jako myšlenkový proud, « Kartézskou », jako uspořádání oddělených částí nebo jako způsob, jak vysvětlit. Diderot skutečně využívá Descartes (často omezena na určité prvky jeho lexikonu) si proti této(ux) tvrzení(NT) ním, Kartézské, kteří jsou zde analytici rationalist) a non-si proti nebo s, Descartes28. Je to stejně jako Diderot a zároveň že předpokládá zavedení metaforického heuristickou, našel jeden ze základních prvků z hodnot připojené k lexikonu stroje: uznání aktuální neznámé spojené s obrazem zvýšení výkonu. Úpadku technický popis opatření v mezích model noetický kapacit a odůvodňuje návrat sémantické prvky a intelektuála lexicon, které kartézské jasnost chtěli vyvrátit opacity. Diderot se znovu aktivuje jedinečnosti pro objekt na paralýzu a mechanické upevnění, a uvést do pohybu myšlenek. Článek umění a pak představuje observatoře vztahy, které stroj udržuje s mechanismem a příklad způsobu Diderot skutečnosti hrát první proti druhé. Myšlenka stroj stane místem test mechanismus vyvrací její nároky na znalosti a možnosti

stává se vášeň. To bude výhradně pro některé flash cards. Do té doby vědecké ambice Afriky dosud poezie. Na věrnost pozorování obecně převládá na pomíjivý pocit. Současně, a to již od počátku sedmnáctého století, jako listy jsou zpracovány, již není tak jednoduchý studií, ale jak funguje v samotné.

V tomto modernistických budovy z kamenných zdí řeky a žlábek, architekt začlenila odkazy na architekturu Paraty dokládá střechy v keramiky a moucharabies v typické dřevěné.

Krásná terasa a uložení jsou typu mezzanine k obrazu a scénografii, se lepí na kůži znak s vědomím spravovat a žije excessiveness. « Estetiku nedokonalost nabudí me. Můžeme napravovat věci dát jim druhou šanci. » zdi oblečeni v členění pots « zvedl během dvou let v různých závodech na schodech lounge, který byl vyroben jako modla v Africe kolem stromu z lesa, který patří do jeho rodiny a které byly zpracovány pro každé chůze « buď správným směrem », Paola hrál obnova, nízké náklady a prvky přesměrována. « Miluji nehod trati, neočekávané paprsek, nemůžeme a v jehož okolí se musí otáčet: To stimuluje představivost ». poprvé, zajišťuje-t-it, v tomto prostoru mezi « slumu Kibera a faktor Horse » podle jeho podmínek, « scénář nebyl předem písemně ».

Psychiatr pro děti a dorost do nemocnice v Blois jsem rychle nalezena v mezích klasické psychoterapie, na základě introspekce a verbální jazyk s těchto pacientů. V případě tajemství rodiny, zneužívaných dětí nebo poruchy osobnosti, ptal jsem se jim spíše upozornil « něco »… Není obrazné výkresy jejich rodiny, ale spíše invenční a z nichž jsem řekl: « Pověz mi příběh. » krůček po krůčku jsem si uvědomil, že jsme se zabývali jejich problém, aniž by se neustále opakovat. Jedná se o vlastní-of-the-art terapie: ona léčí « mine nic » a umožňuje vymanit se z toho nemůžeme tváří v tvář. O něco málo jsem rozšířila své formy s loutky, fotografie a pronajal jsem umělci v mém co nejdříve servis 1973…

A co je úkolem umění terapeut v tomto procesu?

Často je doplněk je sama o sobě nestačí, protože pacient je pasivní postoj k aktivní intervenci, při vynalézání co viděl hrozné. On experimentuje s tváří v tvář záhadnému finančníkovi setkání s vlastní produkcí a my jsme zde dorazí na hranice slovo a svědectví. Ale umění terapeut je ten, kdo zná umění interiér. Může tedy pomoci osobě se jít ještě dále a jeho vytvoření. Často je vytvořena k disciplíně (Malování, tanec, divadlo, hudba, zápisu…), ale i podporuje tyto techniky terapeuti – kteří praxi v jednotlivých zasedání – a tyto mediátory umělecké – ve společenství – znát několik arts in order to be able to cross, a vždy se ocitnou v nebezpečí se naučit nové techniky. Co je zajímavé je to transfer, v případě potřeby v psychoterapii mezi dvěma lidmi, se pohybuje na umělecké výroby: Někteří pacienti mají hit, agrese, jílu na nichž se podíleli… impulzy, které jsou ve skutečnosti směřuje do terapeuta.

Dnes se art-terapie se zdá být najít nový dech. Co si o tom myslíte vy?

Považuji to za velký art-terapie prostřednictvím umělecké zprostředkování nemají vráceny v paliativní péče, pacientů s Alzheimerovou nemocí, vězení, centra pro léčbu proti hazardu, čtvrtí k násilí. Divadlo na město a muzeum moderního umění v Paříži, zejména jsme požádali o vzdělávání po celém domě osob s poruchami autistického… ale jsem ostražitý na nebezpečí, visí nad naším přístupem: tendenci chtít od, použije psychoanalýzu. Někteří neváhají interpretovat « brutální způsobem » výkresu, příběh vymyslet. Pod záminkou po přečtení Freud, začnou říkat: « Ty jsi nevyřeší váš Oedipus se tvá matka » a jiné konečné vzorce, které nemají nic společného s naším přístupem; art-terapie není nikdy nárazovému uvnitř, ale i měkké medicíny.

Co je to podle vás, specifičnost tohoto přístupu?

Že člověk se stává plně herečka procesu umělecké výroby. Protože pak bude také aktivní v jeho životě. A protože v umění terapie takto závazný rámec, s ohledem na konkrétní pokyny, které umožňují paradoxně každý se nedotýkejte jeho svobodu. Je to velmi formulována jako cvičení! Ale je neuvěřitelné jak může vyjádřit každý singular forem v situaci improvizace. Stejně tak může hrát roli ke zmaření jeho trápení.

Existuje několik. Předložené projekty vykazují velkou svobodu tvorby. Existuje také mnoho inovativních koncepcí, minimalistické stavby, nádoby, objevováním zemědělské architektury (velké …), z architektury hraje silná omezení. Pozemky proplaceny, čtvrtí závazné, atypické formy pozemku, svazích … Několik architektů se nám podařilo začlenit do domu v jeho prostředí jiné rozhodli skoncovat s Unified objemu a byly vytvořeny prostory s terasy interiéry například nebo vnořit objemů.

Styl, Reného a Jorien se rozhodly pro směs nábytku, mramorovaný nebo dokonce i v ulici a části konstrukce. To musí být řečeno, Reného a jeho dva bratři jsou návrháři a jejich hodiny ztracené a zahájili lGebr.Knip (viz fotografie s koše v listu prvního plánu).

Na sémantisme « mechanické » pak otevře pin, který umožňuje Diderot formulovat zprávu o myšlení se světem, které uniká do reflexivity na svědomí tohoto myšlení, které myslím, že myslí a kdo ví, že je. Rovněž v « hluboké meditaci » a druhu zapomnění samostatně, to znamená duch se stává mechanické, ve kterém je vést k určitým způsobem pasivně. Je to již akce se chovat podle pořadí důvodů a vybudovat následující equivalencies tvoří sled myšlenek, ale formě hnací, která myšlení, které není patří více a nevím může odeslat a vzdát se odkazy, které pocházejí z objektů sami. Na meditativní myšlení je pak dotpod reflexivity vědomi. Už ví, že myslí a může ponořit se do labyrintu světa. Nic nemůže být dále od myšlenky, podle kterého Duch přísně reguluje průtok své návrhy. Tyto ojedinělé intonations, které jsou daleko od dohodnutým způsobem dostatek, jehož článek sen o Jaucourt předpokládá v rámci velmi blízko k otázce mechanická ústrojí, nacházíme v sen o D’Alembert27. Je objednávka myšlení je možná způsob « fatalismus » Diderot využívá moderní fyziologie (v Bordeu a škola Montpellier). Z hlediska to je naše, zahrnuje především snadno, stroje, předpokládá Diderot, na které adjektivum nám říká nepřímo, ale právě je protikladem tohoto mechanismu by se chápat jako myšlenkový proud, « Kartézskou », jako uspořádání oddělených částí nebo jako způsob, jak vysvětlit. Diderot skutečně využívá Descartes (často omezena na určité prvky jeho lexikonu) si proti této(ux) tvrzení(NT) ním, Kartézské, kteří jsou zde analytici rationalist) a non-si proti nebo s, Descartes28. Je to stejně jako Diderot a zároveň že předpokládá zavedení metaforického heuristickou, našel jeden ze základních prvků z hodnot připojené k lexikonu stroje: uznání aktuální neznámé spojené s obrazem zvýšení výkonu. Úpadku technický popis opatření v mezích model noetický kapacit a odůvodňuje návrat sémantické prvky a intelektuála lexicon, které kartézské jasnost chtěli vyvrátit opacity. Diderot se znovu aktivuje jedinečnosti pro objekt na paralýzu a mechanické upevnění, a uvést do pohybu myšlenek. Článek umění a pak představuje observatoře vztahy, které stroj udržuje s mechanismem a příklad způsobu Diderot skutečnosti hrát první proti druhé. Myšlenka stroj stane místem test mechanismus vyvrací její nároky na znalosti a možnosti

stává se vášeň. To bude výhradně pro některé flash cards. Do té doby vědecké ambice Afriky dosud poezie. Na věrnost pozorování obecně převládá na pomíjivý pocit. Současně, a to již od počátku sedmnáctého století, jako listy jsou zpracovány, již není tak jednoduchý studií, ale jak funguje v samotné.

V tomto modernistických budovy z kamenných zdí řeky a žlábek, architekt začlenila odkazy na architekturu Paraty dokládá střechy v keramiky a moucharabies v typické dřevěné.

Krásná terasa a uložení jsou typu mezzanine k obrazu a scénografii, se lepí na kůži znak s vědomím spravovat a žije excessiveness. « Estetiku nedokonalost nabudí me. Můžeme napravovat věci dát jim druhou šanci. » zdi oblečeni v členění pots « zvedl během dvou let v různých závodech na schodech lounge, který byl vyroben jako modla v Africe kolem stromu z lesa, který patří do jeho rodiny a které byly zpracovány pro každé chůze « buď správným směrem », Paola hrál obnova, nízké náklady a prvky přesměrována. « Miluji nehod trati, neočekávané paprsek, nemůžeme a v jehož okolí se musí otáčet: To stimuluje představivost ». poprvé, zajišťuje-t-it, v tomto prostoru mezi « slumu Kibera a faktor Horse » podle jeho podmínek, « scénář nebyl předem písemně ».

Psychiatr pro děti a dorost do nemocnice v Blois jsem rychle nalezena v mezích klasické psychoterapie, na základě introspekce a verbální jazyk s těchto pacientů. V případě tajemství rodiny, zneužívaných dětí nebo poruchy osobnosti, ptal jsem se jim spíše upozornil « něco »… Není obrazné výkresy jejich rodiny, ale spíše invenční a z nichž jsem řekl: « Pověz mi příběh. » krůček po krůčku jsem si uvědomil, že jsme se zabývali jejich problém, aniž by se neustále opakovat. Jedná se o vlastní-of-the-art terapie: ona léčí « mine nic » a umožňuje vymanit se z toho nemůžeme tváří v tvář. O něco málo jsem rozšířila své formy s loutky, fotografie a pronajal jsem umělci v mém co nejdříve servis 1973…

A co je úkolem umění terapeut v tomto procesu?

Často je doplněk je sama o sobě nestačí, protože pacient je pasivní postoj k aktivní intervenci, při vynalézání co viděl hrozné. On experimentuje s tváří v tvář záhadnému finančníkovi setkání s vlastní produkcí a my jsme zde dorazí na hranice slovo a svědectví. Ale umění terapeut je ten, kdo zná umění interiér. Může tedy pomoci osobě se jít ještě dále a jeho vytvoření. Často je vytvořena k disciplíně (Malování, tanec, divadlo, hudba, zápisu…), ale i podporuje tyto techniky terapeuti – kteří praxi v jednotlivých zasedání – a tyto mediátory umělecké – ve společenství – znát několik arts in order to be able to cross, a vždy se ocitnou v nebezpečí se naučit nové techniky. Co je zajímavé je to transfer, v případě potřeby v psychoterapii mezi dvěma lidmi, se pohybuje na umělecké výroby: Někteří pacienti mají hit, agrese, jílu na nichž se podíleli… impulzy, které jsou ve skutečnosti směřuje do terapeuta.

Dnes se art-terapie se zdá být najít nový dech. Co si o tom myslíte vy?

Považuji to za velký art-terapie prostřednictvím umělecké zprostředkování nemají vráceny v paliativní péče, pacientů s Alzheimerovou nemocí, vězení, centra pro léčbu proti hazardu, čtvrtí k násilí. Divadlo na město a muzeum moderního umění v Paříži, zejména jsme požádali o vzdělávání po celém domě osob s poruchami autistického… ale jsem ostražitý na nebezpečí, visí nad naším přístupem: tendenci chtít od, použije psychoanalýzu. Někteří neváhají interpretovat « brutální způsobem » výkresu, příběh vymyslet. Pod záminkou po přečtení Freud, začnou říkat: « Ty jsi nevyřeší váš Oedipus se tvá matka » a jiné konečné vzorce, které nemají nic společného s naším přístupem; art-terapie není nikdy nárazovému uvnitř, ale i měkké medicíny.

Co je to podle vás, specifičnost tohoto přístupu?

Že člověk se stává plně herečka procesu umělecké výroby. Protože pak bude také aktivní v jeho životě. A protože v umění terapie takto závazný rámec, s ohledem na konkrétní pokyny, které umožňují paradoxně každý se nedotýkejte jeho svobodu. Je to velmi formulována jako cvičení! Ale je neuvěřitelné jak může vyjádřit každý singular forem v situaci improvizace. Stejně tak může hrát roli ke zmaření jeho trápení.

Existuje několik. Předložené projekty vykazují velkou svobodu tvorby. Existuje také mnoho inovativních koncepcí, minimalistické stavby, nádoby, objevováním zemědělské architektury (velké …), z architektury hraje silná omezení. Pozemky proplaceny, čtvrtí závazné, atypické formy pozemku, svazích … Několik architektů se nám podařilo začlenit do domu v jeho prostředí jiné rozhodli skoncovat s Unified objemu a byly vytvořeny prostory s terasy interiéry například nebo vnořit objemů.

Styl, Reného a Jorien se rozhodly pro směs nábytku, mramorovaný nebo dokonce i v ulici a části konstrukce. To musí být řečeno, Reného a jeho dva bratři jsou návrháři a jejich hodiny ztracené a zahájili lGebr.Knip (viz fotografie s koše v listu prvního plánu).

Na sémantisme « mechanické » pak otevře pin, který umožňuje Diderot formulovat zprávu o myšlení se světem, které uniká do reflexivity na svědomí tohoto myšlení, které myslím, že myslí a kdo ví, že je. Rovněž v « hluboké meditaci » a druhu zapomnění samostatně, to znamená duch se stává mechanické, ve kterém je vést k určitým způsobem pasivně. Je to již akce se chovat podle pořadí důvodů a vybudovat následující equivalencies tvoří sled myšlenek, ale formě hnací, která myšlení, které není patří více a nevím může odeslat a vzdát se odkazy, které pocházejí z objektů sami. Na meditativní myšlení je pak dotpod reflexivity vědomi. Už ví, že myslí a může ponořit se do labyrintu světa. Nic nemůže být dále od myšlenky, podle kterého Duch přísně reguluje průtok své návrhy. Tyto ojedinělé intonations, které jsou daleko od dohodnutým způsobem dostatek, jehož článek sen o Jaucourt předpokládá v rámci velmi blízko k otázce mechanická ústrojí, nacházíme v sen o D’Alembert27. Je objednávka myšlení je možná způsob « fatalismus » Diderot využívá moderní fyziologie (v Bordeu a škola Montpellier). Z hlediska to je naše, zahrnuje především snadno, stroje, předpokládá Diderot, na které adjektivum nám říká nepřímo, ale právě je protikladem tohoto mechanismu by se chápat jako myšlenkový proud, « Kartézskou », jako uspořádání oddělených částí nebo jako způsob, jak vysvětlit. Diderot skutečně využívá Descartes (často omezena na určité prvky jeho lexikonu) si proti této(ux) tvrzení(NT) ním, Kartézské, kteří jsou zde analytici rationalist) a non-si proti nebo s, Descartes28. Je to stejně jako Diderot a zároveň že předpokládá zavedení metaforického heuristickou, našel jeden ze základních prvků z hodnot připojené k lexikonu stroje: uznání aktuální neznámé spojené s obrazem zvýšení výkonu. Úpadku technický popis opatření v mezích model noetický kapacit a odůvodňuje návrat sémantické prvky a intelektuála lexicon, které kartézské jasnost chtěli vyvrátit opacity. Diderot se znovu aktivuje jedinečnosti pro objekt na paralýzu a mechanické upevnění, a uvést do pohybu myšlenek. Článek umění a pak představuje observatoře vztahy, které stroj udržuje s mechanismem a příklad způsobu Diderot skutečnosti hrát první proti druhé. Myšlenka stroj stane místem test mechanismus vyvrací její nároky na znalosti a možnosti

stává se vášeň. To bude výhradně pro některé flash cards. Do té doby vědecké ambice Afriky dosud poezie. Na věrnost pozorování obecně převládá na pomíjivý pocit. Současně, a to již od počátku sedmnáctého století, jako listy jsou zpracovány, již není tak jednoduchý studií, ale jak funguje v samotné.

V tomto modernistických budovy z kamenných zdí řeky a žlábek, architekt začlenila odkazy na architekturu Paraty dokládá střechy v keramiky a moucharabies v typické dřevěné.

Krásná terasa a uložení jsou typu mezzanine k obrazu a scénografii, se lepí na kůži znak s vědomím spravovat a žije excessiveness. « Estetiku nedokonalost nabudí me. Můžeme napravovat věci dát jim druhou šanci. » zdi oblečeni v členění pots « zvedl během dvou let v různých závodech na schodech lounge, který byl vyroben jako modla v Africe kolem stromu z lesa, který patří do jeho rodiny a které byly zpracovány pro každé chůze « buď správným směrem », Paola hrál obnova, nízké náklady a prvky přesměrována. « Miluji nehod trati, neočekávané paprsek, nemůžeme a v jehož okolí se musí otáčet: To stimuluje představivost ». poprvé, zajišťuje-t-it, v tomto prostoru mezi « slumu Kibera a faktor Horse » podle jeho podmínek, « scénář nebyl předem písemně ».

Psychiatr pro děti a dorost do nemocnice v Blois jsem rychle nalezena v mezích klasické psychoterapie, na základě introspekce a verbální jazyk s těchto pacientů. V případě tajemství rodiny, zneužívaných dětí nebo poruchy osobnosti, ptal jsem se jim spíše upozornil « něco »… Není obrazné výkresy jejich rodiny, ale spíše invenční a z nichž jsem řekl: « Pověz mi příběh. » krůček po krůčku jsem si uvědomil, že jsme se zabývali jejich problém, aniž by se neustále opakovat. Jedná se o vlastní-of-the-art terapie: ona léčí « mine nic » a umožňuje vymanit se z toho nemůžeme tváří v tvář. O něco málo jsem rozšířila své formy s loutky, fotografie a pronajal jsem umělci v mém co nejdříve servis 1973…

A co je úkolem umění terapeut v tomto procesu?

Často je doplněk je sama o sobě nestačí, protože pacient je pasivní postoj k aktivní intervenci, při vynalézání co viděl hrozné. On experimentuje s tváří v tvář záhadnému finančníkovi setkání s vlastní produkcí a my jsme zde dorazí na hranice slovo a svědectví. Ale umění terapeut je ten, kdo zná umění interiér. Může tedy pomoci osobě se jít ještě dále a jeho vytvoření. Často je vytvořena k disciplíně (Malování, tanec, divadlo, hudba, zápisu…), ale i podporuje tyto techniky terapeuti – kteří praxi v jednotlivých zasedání – a tyto mediátory umělecké – ve společenství – znát několik arts in order to be able to cross, a vždy se ocitnou v nebezpečí se naučit nové techniky. Co je zajímavé je to transfer, v případě potřeby v psychoterapii mezi dvěma lidmi, se pohybuje na umělecké výroby: Někteří pacienti mají hit, agrese, jílu na nichž se podíleli… impulzy, které jsou ve skutečnosti směřuje do terapeuta.

Dnes se art-terapie se zdá být najít nový dech. Co si o tom myslíte vy?

Považuji to za velký art-terapie prostřednictvím umělecké zprostředkování nemají vráceny v paliativní péče, pacientů s Alzheimerovou nemocí, vězení, centra pro léčbu proti hazardu, čtvrtí k násilí. Divadlo na město a muzeum moderního umění v Paříži, zejména jsme požádali o vzdělávání po celém domě osob s poruchami autistického… ale jsem ostražitý na nebezpečí, visí nad naším přístupem: tendenci chtít od, použije psychoanalýzu. Někteří neváhají interpretovat « brutální způsobem » výkresu, příběh vymyslet. Pod záminkou po přečtení Freud, začnou říkat: « Ty jsi nevyřeší váš Oedipus se tvá matka » a jiné konečné vzorce, které nemají nic společného s naším přístupem; art-terapie není nikdy nárazovému uvnitř, ale i měkké medicíny.

Co je to podle vás, specifičnost tohoto přístupu?

Že člověk se stává plně herečka procesu umělecké výroby. Protože pak bude také aktivní v jeho životě. A protože v umění terapie takto závazný rámec, s ohledem na konkrétní pokyny, které umožňují paradoxně každý se nedotýkejte jeho svobodu. Je to velmi formulována jako cvičení! Ale je neuvěřitelné jak může vyjádřit každý singular forem v situaci improvizace. Stejně tak může hrát roli ke zmaření jeho trápení.

Existuje několik. Předložené projekty vykazují velkou svobodu tvorby. Existuje také mnoho inovativních koncepcí, minimalistické stavby, nádoby, objevováním zemědělské architektury (velké …), z architektury hraje silná omezení. Pozemky proplaceny, čtvrtí závazné, atypické formy pozemku, svazích … Několik architektů se nám podařilo začlenit do domu v jeho prostředí jiné rozhodli skoncovat s Unified objemu a byly vytvořeny prostory s terasy interiéry například nebo vnořit objemů.

Styl, Reného a Jorien se rozhodly pro směs nábytku, mramorovaný nebo dokonce i v ulici a části konstrukce. To musí být řečeno, Reného a jeho dva bratři jsou návrháři a jejich hodiny ztracené a zahájili lGebr.Knip (viz fotografie s koše v listu prvního plánu).

Na sémantisme « mechanické » pak otevře pin, který umožňuje Diderot formulovat zprávu o myšlení se světem, které uniká do reflexivity na svědomí tohoto myšlení, které myslím, že myslí a kdo ví, že je. Rovněž v « hluboké meditaci » a druhu zapomnění samostatně, to znamená duch se stává mechanické, ve kterém je vést k určitým způsobem pasivně. Je to již akce se chovat podle pořadí důvodů a vybudovat následující equivalencies tvoří sled myšlenek, ale formě hnací, která myšlení, které není patří více a nevím může odeslat a vzdát se odkazy, které pocházejí z objektů sami. Na meditativní myšlení je pak dotpod reflexivity vědomi. Už ví, že myslí a může ponořit se do labyrintu světa. Nic nemůže být dále od myšlenky, podle kterého Duch přísně reguluje průtok své návrhy. Tyto ojedinělé intonations, které jsou daleko od dohodnutým způsobem dostatek, jehož článek sen o Jaucourt předpokládá v rámci velmi blízko k otázce mechanická ústrojí, nacházíme v sen o D’Alembert27. Je objednávka myšlení je možná způsob « fatalismus » Diderot využívá moderní fyziologie (v Bordeu a škola Montpellier). Z hlediska to je naše, zahrnuje především snadno, stroje, předpokládá Diderot, na které adjektivum nám říká nepřímo, ale právě je protikladem tohoto mechanismu by se chápat jako myšlenkový proud, « Kartézskou », jako uspořádání oddělených částí nebo jako způsob, jak vysvětlit. Diderot skutečně využívá Descartes (často omezena na určité prvky jeho lexikonu) si proti této(ux) tvrzení(NT) ním, Kartézské, kteří jsou zde analytici rationalist) a non-si proti nebo s, Descartes28. Je to stejně jako Diderot a zároveň že předpokládá zavedení metaforického heuristickou, našel jeden ze základních prvků z hodnot připojené k lexikonu stroje: uznání aktuální neznámé spojené s obrazem zvýšení výkonu. Úpadku technický popis opatření v mezích model noetický kapacit a odůvodňuje návrat sémantické prvky a intelektuála lexicon, které kartézské jasnost chtěli vyvrátit opacity. Diderot se znovu aktivuje jedinečnosti pro objekt na paralýzu a mechanické upevnění, a uvést do pohybu myšlenek. Článek umění a pak představuje observatoře vztahy, které stroj udržuje s mechanismem a příklad způsobu Diderot skutečnosti hrát první proti druhé. Myšlenka stroj stane místem test mechanismus vyvrací její nároky na znalosti a možnosti