Ocean 19

nedávné práce ukazují na význam v Londýně v oběhu děl a jejich reprodukce a kapitálu vztahující se k jejich obchodním Pamela Fletcher, Anne Helmreich, David Izrael a Seth…. Bylo by lepší znát také činnost mezinárodního námořního obchodu v Berlíně a ve Vídni Robert Jensen, uvádění modernismus v na konci století…, ale také v Bruselu, Madrid, Barcelona, Milan, Praha, New Yorku, Moskva, nadnárodní perspektivy. Zdroje jsou nyní k dispozici, zejména základů getty z tohoto indexu je práce ve které zahajuje Lía Saint-Raymond….

Technické a právní podmínky pro oběh snímků a stavební práce

Studie mezinárodní pohyb obrazů, souvisí s jejich rozmnožování v sérii je loděnice složitější. Po roce 1820, nová revoluce obrazu reprodukce vyražené, přijít do Anglie, se dotkl umělecké kruhy v Evropě. Technika vodní vysoké povoleno dosud na malíři reprodukovat díla jejich předchozí na hrot na kovové desky pokryté lakem, prošel kyselina kopat strany, jejichž lakem byla uvolněna, a následně vyplněná. Vynálezu litografické na konci osmnáctého století, zjednodušené tyto nákladný proces a jel gravírování jednodušší umělci: bylo možné reprodukovat kresby tužkou nebo inkoust na vápenaté kameny. Trh zažil printmaking silný růst po 1850 Michel Melot, printmaking, Geneva, Skira, 1981. Umělci Barbizon se zúčastnili, a to včetně vod Review-High: Jean-Baptiste proso používá k reprodukci děl litografická Ségolène muže », pomlčka mezi nátěr….

Mezinárodní oběh děl, bez ohledu na techniku, podílel silně na rozšíření styly a témata na jejich místní přizpůsobení, pověst umělců. Vytvoření v roce 1862 Společnosti aquafortistes snažil prosazovat ražení na evropský trh, ale také kariéru svých členů, malíři pro většinu Jeanne Bailly-Herzberg, voda, malíř v 19th…. Společnost vydává zejména až do jeho rozpuštění v roce 1867, alba děl Whistler, Bracquemond, Manet, Fantin-Latour, Legros, Jongkind a Félicien ROPS. Jakmile 1869, ochranného rámu ROPS do převzala myšlenky v založit v Bruselu mezinárodní společnosti Aquafortistes Catherine Meneux, « Mezinárodní společnosti, Aquafortistes »…. Na straně litografie, Toulouse-Lautreca byli například rozšířený v Evropě na počátku dvacátého století v moderní kruhy, zejména v Německu a v Anglii Catherine Krahmer, « pánev a Toulouse-lautreca » Tiskové…. Obrovské práce zahájené v posledních deseti letech na mezinárodní pohyb čepů vyvolala přemýšlet o programu jako ambiciózní pohyb obrazů je reprodukován v těchto časopisech Évanghélia stead a Hélène Védrine (ed.), Evropa….

Výzkum v oblasti právního rámce oběh snímků a děl je na jiném místě. Příliš málo studií jsou k dispozici na celní omezení stavebních prací, zatímco umění byla často zvláštní režimy (luxusní předměty a umělecká díla pro současné období je některé informace…, a že tyto podmínky mají značný dopad na mezinárodní pohyb uměleckých děl (v případě ptačí v prostoru Brancusi v roce 1926 je nejvíce známý příklad) Nathalie Heinich », « je to pták! » Brancusi vs. … Rovněž by mělo být historie mezinárodního autorského práva, zaveden v devatenáctém století, a konkrétně na historii jeho používání na umělecké productions. V masivech právní archiv redakční a obchodníci čekají na výzkumné pracovníky, jejichž studie by mohla pomoci lépe pochopit, co je dnes hraje v mezinárodní oběh obrazy, jak logika stíhání jménem práva autora začal v místě a by mohl předat systém myšlení pro písmena a chránit autory, právní svěrací kazajku a které primárně ve prospěch producentů snímků a další jejich potomků.

Cirkulace obrazy, genetika funguje a « Metissages  »

Nadnárodní dějiny oběhového a umění a konečně otevírá obrovské pole pro studium genetiky prací. Stejným způsobem literární historie je obnovena studie rukopisy práce spisovatelů, genetické studie děl z nadnárodní oběh obrázků může přetvořit naše chápání děl. Tento typ přístupu se zaměřuje pozornost na proces tvorby a jejich vizuální prostředí předpoklady prostřednictvím po sobě jdoucích epizod, přípravné výkresy, ale také obrázky před přípravné práce. Vyžaduje se dostat ven z úvah pouze uměleckých děl z jaké snímky oběhové (nebo ne), vyvíjí? To zahrnuje podrobné studie o vizuální kontext, ve kterém Plasticiens žil a « pila » nebo mohli vidět. Upozorňuje na vizuální praxe historie umění, ale také využívá technické znalosti konkrétní.

Někteří vědci začali tuto práci v dialogu s antropologů, jako Serge Gruzinski, otázka kulturní mixy, a kteří prokázali, z jejich práce na kulturních vztahů od kolonizace, kolik umělecké globalizace není novým jevem Serge Gruzinski, čtyř částí světa: historie…. Tito vědci jsou vzhledem k jejich práci na globalizaci umělecké v rámci širší studie hardware intrakraniálních krkavicích Thomas DaCosta Kaufmann a Michael severní (ed.), zprostředkovatelské…, která doplňuje nadnárodní přehrávání hospodářských a politických dějin kolonizace období Sanjay Subrahmanyam portugalské říše v Asii, $ 1500-1700:… Právě z tohoto pohledu se nové generace « trajektorie přeshraniční kulturní » nebo « společenského života objekty » po Arjun Appadurai Arjun Appadurai, sociálního života věci : komodit…. Jedním z problémů těchto přístupů je studovat jak díla jsou v oběhu, lišit a promíchaly a stane se nad jejich trajektorie « objekty vzájemně propletené Nicholas Thomas, zachycení objektů : výměna, materiál … « ; Or how důvody a uměleckou praxí, k transkulturní jako porcelán mezi východem a západem Robert Finlay, poutníče Art: kultur porcelánu…. Historii lakování, člověk začíná lépe vidět příkladem jak moderní postupy jsou ovoce z křížení mezi malíři tzv. « přírodovědci » (Manet v první hlavní) a japonských spisovatelů – s vědomím, že tyto společnosti samy o sobě sledoval evropské lakování viz např. Atsushi Miura, příběhy malby….

Tyto přístupy povzbudil je studovat jak proti jinému, pokud jde o další byli schopni vyvíjet, přes prostory a věku Monica Juneja « Kunstgeschichte und kulturelle Differenz – Erweiterung…. Výsledky těchto otázek jsou někdy destabilizující. Zpochybnili způsob často zjednodušující podle nichž bychom dnes hovořit o « globalizace », « mísení ras » a « dialogu kultur ». Je nás nutí se dostat ven z focalisations systematické monokulturní – proto se seznámit s obdobích, styly, postupy a slovní zásobě, historik je často vzdálené na odeslání.

Nutné metodické obnovení

Historie ve světě umění staví historie umění, disciplína dlouho lpěli na představy o hodnotě, styl, národní školy a obývané a monographic obavy ještě houževnaté, výzvě síla těchto gesta.

Z vnitrostátních

Nadnárodní přístup se vzpírá první národní čtení historie umění, při organizaci většina muzeí a zařazení svých sbírek podporovat i metodické nacionalismu a jejichž svědectví o Louvre, žebříčky et.. a že mnoho výstav jsou stále v obrázku národní benzín umění i tisku je ozvěna držení podivné…. Nikdo nemůže dát materiál z důvodů tohoto nacionalismu – výpůjční náklady a náklady na pojištění a cestovní děl jedné země do druhé, snížil expozice jsou omezeny na vnitrostátní rámec – by mohl být jen kvůli i národními sbírkami jsou mezinárodní. Podobně je obtížné obhájit metodické nacionalismu redakční série dosud nezveřejněné s tituly jako « francouzského umění pro období, které nás zaměstnává: Sébastien Allard, …  » Nebo britské sochaři a sochařství « Britská sochaři a sochařství série

nedávné práce ukazují na význam v Londýně v oběhu děl a jejich reprodukce a kapitálu vztahující se k jejich obchodním Pamela Fletcher, Anne Helmreich, David Izrael a Seth…. Bylo by lepší znát také činnost mezinárodního námořního obchodu v Berlíně a ve Vídni Robert Jensen, uvádění modernismus v na konci století…, ale také v Bruselu, Madrid, Barcelona, Milan, Praha, New Yorku, Moskva, nadnárodní perspektivy. Zdroje jsou nyní k dispozici, zejména základů getty z tohoto indexu je práce ve které zahajuje Lía Saint-Raymond….

Technické a právní podmínky pro oběh snímků a stavební práce

Studie mezinárodní pohyb obrazů, souvisí s jejich rozmnožování v sérii je loděnice složitější. Po roce 1820, nová revoluce obrazu reprodukce vyražené, přijít do Anglie, se dotkl umělecké kruhy v Evropě. Technika vodní vysoké povoleno dosud na malíři reprodukovat díla jejich předchozí na hrot na kovové desky pokryté lakem, prošel kyselina kopat strany, jejichž lakem byla uvolněna, a následně vyplněná. Vynálezu litografické na konci osmnáctého století, zjednodušené tyto nákladný proces a jel gravírování jednodušší umělci: bylo možné reprodukovat kresby tužkou nebo inkoust na vápenaté kameny. Trh zažil printmaking silný růst po 1850 Michel Melot, printmaking, Geneva, Skira, 1981. Umělci Barbizon se zúčastnili, a to včetně vod Review-High: Jean-Baptiste proso používá k reprodukci děl litografická Ségolène muže », pomlčka mezi nátěr….

Mezinárodní oběh děl, bez ohledu na techniku, podílel silně na rozšíření styly a témata na jejich místní přizpůsobení, pověst umělců. Vytvoření v roce 1862 Společnosti aquafortistes snažil prosazovat ražení na evropský trh, ale také kariéru svých členů, malíři pro většinu Jeanne Bailly-Herzberg, voda, malíř v 19th…. Společnost vydává zejména až do jeho rozpuštění v roce 1867, alba děl Whistler, Bracquemond, Manet, Fantin-Latour, Legros, Jongkind a Félicien ROPS. Jakmile 1869, ochranného rámu ROPS do převzala myšlenky v založit v Bruselu mezinárodní společnosti Aquafortistes Catherine Meneux, « Mezinárodní společnosti, Aquafortistes »…. Na straně litografie, Toulouse-Lautreca byli například rozšířený v Evropě na počátku dvacátého století v moderní kruhy, zejména v Německu a v Anglii Catherine Krahmer, « pánev a Toulouse-lautreca » Tiskové…. Obrovské práce zahájené v posledních deseti letech na mezinárodní pohyb čepů vyvolala přemýšlet o programu jako ambiciózní pohyb obrazů je reprodukován v těchto časopisech Évanghélia stead a Hélène Védrine (ed.), Evropa….

Výzkum v oblasti právního rámce oběh snímků a děl je na jiném místě. Příliš málo studií jsou k dispozici na celní omezení stavebních prací, zatímco umění byla často zvláštní režimy (luxusní předměty a umělecká díla pro současné období je některé informace…, a že tyto podmínky mají značný dopad na mezinárodní pohyb uměleckých děl (v případě ptačí v prostoru Brancusi v roce 1926 je nejvíce známý příklad) Nathalie Heinich », « je to pták! » Brancusi vs. … Rovněž by mělo být historie mezinárodního autorského práva, zaveden v devatenáctém století, a konkrétně na historii jeho používání na umělecké productions. V masivech právní archiv redakční a obchodníci čekají na výzkumné pracovníky, jejichž studie by mohla pomoci lépe pochopit, co je dnes hraje v mezinárodní oběh obrazy, jak logika stíhání jménem práva autora začal v místě a by mohl předat systém myšlení pro písmena a chránit autory, právní svěrací kazajku a které primárně ve prospěch producentů snímků a další jejich potomků.

Cirkulace obrazy, genetika funguje a « Metissages  »

Nadnárodní dějiny oběhového a umění a konečně otevírá obrovské pole pro studium genetiky prací. Stejným způsobem literární historie je obnovena studie rukopisy práce spisovatelů, genetické studie děl z nadnárodní oběh obrázků může přetvořit naše chápání děl. Tento typ přístupu se zaměřuje pozornost na proces tvorby a jejich vizuální prostředí předpoklady prostřednictvím po sobě jdoucích epizod, přípravné výkresy, ale také obrázky před přípravné práce. Vyžaduje se dostat ven z úvah pouze uměleckých děl z jaké snímky oběhové (nebo ne), vyvíjí? To zahrnuje podrobné studie o vizuální kontext, ve kterém Plasticiens žil a « pila » nebo mohli vidět. Upozorňuje na vizuální praxe historie umění, ale také využívá technické znalosti konkrétní.

Někteří vědci začali tuto práci v dialogu s antropologů, jako Serge Gruzinski, otázka kulturní mixy, a kteří prokázali, z jejich práce na kulturních vztahů od kolonizace, kolik umělecké globalizace není novým jevem Serge Gruzinski, čtyř částí světa: historie…. Tito vědci jsou vzhledem k jejich práci na globalizaci umělecké v rámci širší studie hardware intrakraniálních krkavicích Thomas DaCosta Kaufmann a Michael severní (ed.), zprostředkovatelské…, která doplňuje nadnárodní přehrávání hospodářských a politických dějin kolonizace období Sanjay Subrahmanyam portugalské říše v Asii, $ 1500-1700:… Právě z tohoto pohledu se nové generace « trajektorie přeshraniční kulturní » nebo « společenského života objekty » po Arjun Appadurai Arjun Appadurai, sociálního života věci : komodit…. Jedním z problémů těchto přístupů je studovat jak díla jsou v oběhu, lišit a promíchaly a stane se nad jejich trajektorie « objekty vzájemně propletené Nicholas Thomas, zachycení objektů : výměna, materiál … « ; Or how důvody a uměleckou praxí, k transkulturní jako porcelán mezi východem a západem Robert Finlay, poutníče Art: kultur porcelánu…. Historii lakování, člověk začíná lépe vidět příkladem jak moderní postupy jsou ovoce z křížení mezi malíři tzv. « přírodovědci » (Manet v první hlavní) a japonských spisovatelů – s vědomím, že tyto společnosti samy o sobě sledoval evropské lakování viz např. Atsushi Miura, příběhy malby….

Tyto přístupy povzbudil je studovat jak proti jinému, pokud jde o další byli schopni vyvíjet, přes prostory a věku Monica Juneja « Kunstgeschichte und kulturelle Differenz – Erweiterung…. Výsledky těchto otázek jsou někdy destabilizující. Zpochybnili způsob často zjednodušující podle nichž bychom dnes hovořit o « globalizace », « mísení ras » a « dialogu kultur ». Je nás nutí se dostat ven z focalisations systematické monokulturní – proto se seznámit s obdobích, styly, postupy a slovní zásobě, historik je často vzdálené na odeslání.

Nutné metodické obnovení

Historie ve světě umění staví historie umění, disciplína dlouho lpěli na představy o hodnotě, styl, národní školy a obývané a monographic obavy ještě houževnaté, výzvě síla těchto gesta.

Z vnitrostátních

Nadnárodní přístup se vzpírá první národní čtení historie umění, při organizaci většina muzeí a zařazení svých sbírek podporovat i metodické nacionalismu a jejichž svědectví o Louvre, žebříčky et.. a že mnoho výstav jsou stále v obrázku národní benzín umění i tisku je ozvěna držení podivné…. Nikdo nemůže dát materiál z důvodů tohoto nacionalismu – výpůjční náklady a náklady na pojištění a cestovní děl jedné země do druhé, snížil expozice jsou omezeny na vnitrostátní rámec – by mohl být jen kvůli i národními sbírkami jsou mezinárodní. Podobně je obtížné obhájit metodické nacionalismu redakční série dosud nezveřejněné s tituly jako « francouzského umění pro období, které nás zaměstnává: Sébastien Allard, …  » Nebo britské sochaři a sochařství « Britská sochaři a sochařství série

nedávné práce ukazují na význam v Londýně v oběhu děl a jejich reprodukce a kapitálu vztahující se k jejich obchodním Pamela Fletcher, Anne Helmreich, David Izrael a Seth…. Bylo by lepší znát také činnost mezinárodního námořního obchodu v Berlíně a ve Vídni Robert Jensen, uvádění modernismus v na konci století…, ale také v Bruselu, Madrid, Barcelona, Milan, Praha, New Yorku, Moskva, nadnárodní perspektivy. Zdroje jsou nyní k dispozici, zejména základů getty z tohoto indexu je práce ve které zahajuje Lía Saint-Raymond….

Technické a právní podmínky pro oběh snímků a stavební práce

Studie mezinárodní pohyb obrazů, souvisí s jejich rozmnožování v sérii je loděnice složitější. Po roce 1820, nová revoluce obrazu reprodukce vyražené, přijít do Anglie, se dotkl umělecké kruhy v Evropě. Technika vodní vysoké povoleno dosud na malíři reprodukovat díla jejich předchozí na hrot na kovové desky pokryté lakem, prošel kyselina kopat strany, jejichž lakem byla uvolněna, a následně vyplněná. Vynálezu litografické na konci osmnáctého století, zjednodušené tyto nákladný proces a jel gravírování jednodušší umělci: bylo možné reprodukovat kresby tužkou nebo inkoust na vápenaté kameny. Trh zažil printmaking silný růst po 1850 Michel Melot, printmaking, Geneva, Skira, 1981. Umělci Barbizon se zúčastnili, a to včetně vod Review-High: Jean-Baptiste proso používá k reprodukci děl litografická Ségolène muže », pomlčka mezi nátěr….

Mezinárodní oběh děl, bez ohledu na techniku, podílel silně na rozšíření styly a témata na jejich místní přizpůsobení, pověst umělců. Vytvoření v roce 1862 Společnosti aquafortistes snažil prosazovat ražení na evropský trh, ale také kariéru svých členů, malíři pro většinu Jeanne Bailly-Herzberg, voda, malíř v 19th…. Společnost vydává zejména až do jeho rozpuštění v roce 1867, alba děl Whistler, Bracquemond, Manet, Fantin-Latour, Legros, Jongkind a Félicien ROPS. Jakmile 1869, ochranného rámu ROPS do převzala myšlenky v založit v Bruselu mezinárodní společnosti Aquafortistes Catherine Meneux, « Mezinárodní společnosti, Aquafortistes »…. Na straně litografie, Toulouse-Lautreca byli například rozšířený v Evropě na počátku dvacátého století v moderní kruhy, zejména v Německu a v Anglii Catherine Krahmer, « pánev a Toulouse-lautreca » Tiskové…. Obrovské práce zahájené v posledních deseti letech na mezinárodní pohyb čepů vyvolala přemýšlet o programu jako ambiciózní pohyb obrazů je reprodukován v těchto časopisech Évanghélia stead a Hélène Védrine (ed.), Evropa….

Výzkum v oblasti právního rámce oběh snímků a děl je na jiném místě. Příliš málo studií jsou k dispozici na celní omezení stavebních prací, zatímco umění byla často zvláštní režimy (luxusní předměty a umělecká díla pro současné období je některé informace…, a že tyto podmínky mají značný dopad na mezinárodní pohyb uměleckých děl (v případě ptačí v prostoru Brancusi v roce 1926 je nejvíce známý příklad) Nathalie Heinich », « je to pták! » Brancusi vs. … Rovněž by mělo být historie mezinárodního autorského práva, zaveden v devatenáctém století, a konkrétně na historii jeho používání na umělecké productions. V masivech právní archiv redakční a obchodníci čekají na výzkumné pracovníky, jejichž studie by mohla pomoci lépe pochopit, co je dnes hraje v mezinárodní oběh obrazy, jak logika stíhání jménem práva autora začal v místě a by mohl předat systém myšlení pro písmena a chránit autory, právní svěrací kazajku a které primárně ve prospěch producentů snímků a další jejich potomků.

Cirkulace obrazy, genetika funguje a « Metissages  »

Nadnárodní dějiny oběhového a umění a konečně otevírá obrovské pole pro studium genetiky prací. Stejným způsobem literární historie je obnovena studie rukopisy práce spisovatelů, genetické studie děl z nadnárodní oběh obrázků může přetvořit naše chápání děl. Tento typ přístupu se zaměřuje pozornost na proces tvorby a jejich vizuální prostředí předpoklady prostřednictvím po sobě jdoucích epizod, přípravné výkresy, ale také obrázky před přípravné práce. Vyžaduje se dostat ven z úvah pouze uměleckých děl z jaké snímky oběhové (nebo ne), vyvíjí? To zahrnuje podrobné studie o vizuální kontext, ve kterém Plasticiens žil a « pila » nebo mohli vidět. Upozorňuje na vizuální praxe historie umění, ale také využívá technické znalosti konkrétní.

Někteří vědci začali tuto práci v dialogu s antropologů, jako Serge Gruzinski, otázka kulturní mixy, a kteří prokázali, z jejich práce na kulturních vztahů od kolonizace, kolik umělecké globalizace není novým jevem Serge Gruzinski, čtyř částí světa: historie…. Tito vědci jsou vzhledem k jejich práci na globalizaci umělecké v rámci širší studie hardware intrakraniálních krkavicích Thomas DaCosta Kaufmann a Michael severní (ed.), zprostředkovatelské…, která doplňuje nadnárodní přehrávání hospodářských a politických dějin kolonizace období Sanjay Subrahmanyam portugalské říše v Asii, $ 1500-1700:… Právě z tohoto pohledu se nové generace « trajektorie přeshraniční kulturní » nebo « společenského života objekty » po Arjun Appadurai Arjun Appadurai, sociálního života věci : komodit…. Jedním z problémů těchto přístupů je studovat jak díla jsou v oběhu, lišit a promíchaly a stane se nad jejich trajektorie « objekty vzájemně propletené Nicholas Thomas, zachycení objektů : výměna, materiál … « ; Or how důvody a uměleckou praxí, k transkulturní jako porcelán mezi východem a západem Robert Finlay, poutníče Art: kultur porcelánu…. Historii lakování, člověk začíná lépe vidět příkladem jak moderní postupy jsou ovoce z křížení mezi malíři tzv. « přírodovědci » (Manet v první hlavní) a japonských spisovatelů – s vědomím, že tyto společnosti samy o sobě sledoval evropské lakování viz např. Atsushi Miura, příběhy malby….

Tyto přístupy povzbudil je studovat jak proti jinému, pokud jde o další byli schopni vyvíjet, přes prostory a věku Monica Juneja « Kunstgeschichte und kulturelle Differenz – Erweiterung…. Výsledky těchto otázek jsou někdy destabilizující. Zpochybnili způsob často zjednodušující podle nichž bychom dnes hovořit o « globalizace », « mísení ras » a « dialogu kultur ». Je nás nutí se dostat ven z focalisations systematické monokulturní – proto se seznámit s obdobích, styly, postupy a slovní zásobě, historik je často vzdálené na odeslání.

Nutné metodické obnovení

Historie ve světě umění staví historie umění, disciplína dlouho lpěli na představy o hodnotě, styl, národní školy a obývané a monographic obavy ještě houževnaté, výzvě síla těchto gesta.

Z vnitrostátních

Nadnárodní přístup se vzpírá první národní čtení historie umění, při organizaci většina muzeí a zařazení svých sbírek podporovat i metodické nacionalismu a jejichž svědectví o Louvre, žebříčky et.. a že mnoho výstav jsou stále v obrázku národní benzín umění i tisku je ozvěna držení podivné…. Nikdo nemůže dát materiál z důvodů tohoto nacionalismu – výpůjční náklady a náklady na pojištění a cestovní děl jedné země do druhé, snížil expozice jsou omezeny na vnitrostátní rámec – by mohl být jen kvůli i národními sbírkami jsou mezinárodní. Podobně je obtížné obhájit metodické nacionalismu redakční série dosud nezveřejněné s tituly jako « francouzského umění pro období, které nás zaměstnává: Sébastien Allard, …  » Nebo britské sochaři a sochařství « Britská sochaři a sochařství série

nedávné práce ukazují na význam v Londýně v oběhu děl a jejich reprodukce a kapitálu vztahující se k jejich obchodním Pamela Fletcher, Anne Helmreich, David Izrael a Seth…. Bylo by lepší znát také činnost mezinárodního námořního obchodu v Berlíně a ve Vídni Robert Jensen, uvádění modernismus v na konci století…, ale také v Bruselu, Madrid, Barcelona, Milan, Praha, New Yorku, Moskva, nadnárodní perspektivy. Zdroje jsou nyní k dispozici, zejména základů getty z tohoto indexu je práce ve které zahajuje Lía Saint-Raymond….

Technické a právní podmínky pro oběh snímků a stavební práce

Studie mezinárodní pohyb obrazů, souvisí s jejich rozmnožování v sérii je loděnice složitější. Po roce 1820, nová revoluce obrazu reprodukce vyražené, přijít do Anglie, se dotkl umělecké kruhy v Evropě. Technika vodní vysoké povoleno dosud na malíři reprodukovat díla jejich předchozí na hrot na kovové desky pokryté lakem, prošel kyselina kopat strany, jejichž lakem byla uvolněna, a následně vyplněná. Vynálezu litografické na konci osmnáctého století, zjednodušené tyto nákladný proces a jel gravírování jednodušší umělci: bylo možné reprodukovat kresby tužkou nebo inkoust na vápenaté kameny. Trh zažil printmaking silný růst po 1850 Michel Melot, printmaking, Geneva, Skira, 1981. Umělci Barbizon se zúčastnili, a to včetně vod Review-High: Jean-Baptiste proso používá k reprodukci děl litografická Ségolène muže », pomlčka mezi nátěr….

Mezinárodní oběh děl, bez ohledu na techniku, podílel silně na rozšíření styly a témata na jejich místní přizpůsobení, pověst umělců. Vytvoření v roce 1862 Společnosti aquafortistes snažil prosazovat ražení na evropský trh, ale také kariéru svých členů, malíři pro většinu Jeanne Bailly-Herzberg, voda, malíř v 19th…. Společnost vydává zejména až do jeho rozpuštění v roce 1867, alba děl Whistler, Bracquemond, Manet, Fantin-Latour, Legros, Jongkind a Félicien ROPS. Jakmile 1869, ochranného rámu ROPS do převzala myšlenky v založit v Bruselu mezinárodní společnosti Aquafortistes Catherine Meneux, « Mezinárodní společnosti, Aquafortistes »…. Na straně litografie, Toulouse-Lautreca byli například rozšířený v Evropě na počátku dvacátého století v moderní kruhy, zejména v Německu a v Anglii Catherine Krahmer, « pánev a Toulouse-lautreca » Tiskové…. Obrovské práce zahájené v posledních deseti letech na mezinárodní pohyb čepů vyvolala přemýšlet o programu jako ambiciózní pohyb obrazů je reprodukován v těchto časopisech Évanghélia stead a Hélène Védrine (ed.), Evropa….

Výzkum v oblasti právního rámce oběh snímků a děl je na jiném místě. Příliš málo studií jsou k dispozici na celní omezení stavebních prací, zatímco umění byla často zvláštní režimy (luxusní předměty a umělecká díla pro současné období je některé informace…, a že tyto podmínky mají značný dopad na mezinárodní pohyb uměleckých děl (v případě ptačí v prostoru Brancusi v roce 1926 je nejvíce známý příklad) Nathalie Heinich », « je to pták! » Brancusi vs. … Rovněž by mělo být historie mezinárodního autorského práva, zaveden v devatenáctém století, a konkrétně na historii jeho používání na umělecké productions. V masivech právní archiv redakční a obchodníci čekají na výzkumné pracovníky, jejichž studie by mohla pomoci lépe pochopit, co je dnes hraje v mezinárodní oběh obrazy, jak logika stíhání jménem práva autora začal v místě a by mohl předat systém myšlení pro písmena a chránit autory, právní svěrací kazajku a které primárně ve prospěch producentů snímků a další jejich potomků.

Cirkulace obrazy, genetika funguje a « Metissages  »

Nadnárodní dějiny oběhového a umění a konečně otevírá obrovské pole pro studium genetiky prací. Stejným způsobem literární historie je obnovena studie rukopisy práce spisovatelů, genetické studie děl z nadnárodní oběh obrázků může přetvořit naše chápání děl. Tento typ přístupu se zaměřuje pozornost na proces tvorby a jejich vizuální prostředí předpoklady prostřednictvím po sobě jdoucích epizod, přípravné výkresy, ale také obrázky před přípravné práce. Vyžaduje se dostat ven z úvah pouze uměleckých děl z jaké snímky oběhové (nebo ne), vyvíjí? To zahrnuje podrobné studie o vizuální kontext, ve kterém Plasticiens žil a « pila » nebo mohli vidět. Upozorňuje na vizuální praxe historie umění, ale také využívá technické znalosti konkrétní.

Někteří vědci začali tuto práci v dialogu s antropologů, jako Serge Gruzinski, otázka kulturní mixy, a kteří prokázali, z jejich práce na kulturních vztahů od kolonizace, kolik umělecké globalizace není novým jevem Serge Gruzinski, čtyř částí světa: historie…. Tito vědci jsou vzhledem k jejich práci na globalizaci umělecké v rámci širší studie hardware intrakraniálních krkavicích Thomas DaCosta Kaufmann a Michael severní (ed.), zprostředkovatelské…, která doplňuje nadnárodní přehrávání hospodářských a politických dějin kolonizace období Sanjay Subrahmanyam portugalské říše v Asii, $ 1500-1700:… Právě z tohoto pohledu se nové generace « trajektorie přeshraniční kulturní » nebo « společenského života objekty » po Arjun Appadurai Arjun Appadurai, sociálního života věci : komodit…. Jedním z problémů těchto přístupů je studovat jak díla jsou v oběhu, lišit a promíchaly a stane se nad jejich trajektorie « objekty vzájemně propletené Nicholas Thomas, zachycení objektů : výměna, materiál … « ; Or how důvody a uměleckou praxí, k transkulturní jako porcelán mezi východem a západem Robert Finlay, poutníče Art: kultur porcelánu…. Historii lakování, člověk začíná lépe vidět příkladem jak moderní postupy jsou ovoce z křížení mezi malíři tzv. « přírodovědci » (Manet v první hlavní) a japonských spisovatelů – s vědomím, že tyto společnosti samy o sobě sledoval evropské lakování viz např. Atsushi Miura, příběhy malby….

Tyto přístupy povzbudil je studovat jak proti jinému, pokud jde o další byli schopni vyvíjet, přes prostory a věku Monica Juneja « Kunstgeschichte und kulturelle Differenz – Erweiterung…. Výsledky těchto otázek jsou někdy destabilizující. Zpochybnili způsob často zjednodušující podle nichž bychom dnes hovořit o « globalizace », « mísení ras » a « dialogu kultur ». Je nás nutí se dostat ven z focalisations systematické monokulturní – proto se seznámit s obdobích, styly, postupy a slovní zásobě, historik je často vzdálené na odeslání.

Nutné metodické obnovení

Historie ve světě umění staví historie umění, disciplína dlouho lpěli na představy o hodnotě, styl, národní školy a obývané a monographic obavy ještě houževnaté, výzvě síla těchto gesta.

Z vnitrostátních

Nadnárodní přístup se vzpírá první národní čtení historie umění, při organizaci většina muzeí a zařazení svých sbírek podporovat i metodické nacionalismu a jejichž svědectví o Louvre, žebříčky et.. a že mnoho výstav jsou stále v obrázku národní benzín umění i tisku je ozvěna držení podivné…. Nikdo nemůže dát materiál z důvodů tohoto nacionalismu – výpůjční náklady a náklady na pojištění a cestovní děl jedné země do druhé, snížil expozice jsou omezeny na vnitrostátní rámec – by mohl být jen kvůli i národními sbírkami jsou mezinárodní. Podobně je obtížné obhájit metodické nacionalismu redakční série dosud nezveřejněné s tituly jako « francouzského umění pro období, které nás zaměstnává: Sébastien Allard, …  » Nebo britské sochaři a sochařství « Britská sochaři a sochařství série

nedávné práce ukazují na význam v Londýně v oběhu děl a jejich reprodukce a kapitálu vztahující se k jejich obchodním Pamela Fletcher, Anne Helmreich, David Izrael a Seth…. Bylo by lepší znát také činnost mezinárodního námořního obchodu v Berlíně a ve Vídni Robert Jensen, uvádění modernismus v na konci století…, ale také v Bruselu, Madrid, Barcelona, Milan, Praha, New Yorku, Moskva, nadnárodní perspektivy. Zdroje jsou nyní k dispozici, zejména základů getty z tohoto indexu je práce ve které zahajuje Lía Saint-Raymond….

Technické a právní podmínky pro oběh snímků a stavební práce

Studie mezinárodní pohyb obrazů, souvisí s jejich rozmnožování v sérii je loděnice složitější. Po roce 1820, nová revoluce obrazu reprodukce vyražené, přijít do Anglie, se dotkl umělecké kruhy v Evropě. Technika vodní vysoké povoleno dosud na malíři reprodukovat díla jejich předchozí na hrot na kovové desky pokryté lakem, prošel kyselina kopat strany, jejichž lakem byla uvolněna, a následně vyplněná. Vynálezu litografické na konci osmnáctého století, zjednodušené tyto nákladný proces a jel gravírování jednodušší umělci: bylo možné reprodukovat kresby tužkou nebo inkoust na vápenaté kameny. Trh zažil printmaking silný růst po 1850 Michel Melot, printmaking, Geneva, Skira, 1981. Umělci Barbizon se zúčastnili, a to včetně vod Review-High: Jean-Baptiste proso používá k reprodukci děl litografická Ségolène muže », pomlčka mezi nátěr….

Mezinárodní oběh děl, bez ohledu na techniku, podílel silně na rozšíření styly a témata na jejich místní přizpůsobení, pověst umělců. Vytvoření v roce 1862 Společnosti aquafortistes snažil prosazovat ražení na evropský trh, ale také kariéru svých členů, malíři pro většinu Jeanne Bailly-Herzberg, voda, malíř v 19th…. Společnost vydává zejména až do jeho rozpuštění v roce 1867, alba děl Whistler, Bracquemond, Manet, Fantin-Latour, Legros, Jongkind a Félicien ROPS. Jakmile 1869, ochranného rámu ROPS do převzala myšlenky v založit v Bruselu mezinárodní společnosti Aquafortistes Catherine Meneux, « Mezinárodní společnosti, Aquafortistes »…. Na straně litografie, Toulouse-Lautreca byli například rozšířený v Evropě na počátku dvacátého století v moderní kruhy, zejména v Německu a v Anglii Catherine Krahmer, « pánev a Toulouse-lautreca » Tiskové…. Obrovské práce zahájené v posledních deseti letech na mezinárodní pohyb čepů vyvolala přemýšlet o programu jako ambiciózní pohyb obrazů je reprodukován v těchto časopisech Évanghélia stead a Hélène Védrine (ed.), Evropa….

Výzkum v oblasti právního rámce oběh snímků a děl je na jiném místě. Příliš málo studií jsou k dispozici na celní omezení stavebních prací, zatímco umění byla často zvláštní režimy (luxusní předměty a umělecká díla pro současné období je některé informace…, a že tyto podmínky mají značný dopad na mezinárodní pohyb uměleckých děl (v případě ptačí v prostoru Brancusi v roce 1926 je nejvíce známý příklad) Nathalie Heinich », « je to pták! » Brancusi vs. … Rovněž by mělo být historie mezinárodního autorského práva, zaveden v devatenáctém století, a konkrétně na historii jeho používání na umělecké productions. V masivech právní archiv redakční a obchodníci čekají na výzkumné pracovníky, jejichž studie by mohla pomoci lépe pochopit, co je dnes hraje v mezinárodní oběh obrazy, jak logika stíhání jménem práva autora začal v místě a by mohl předat systém myšlení pro písmena a chránit autory, právní svěrací kazajku a které primárně ve prospěch producentů snímků a další jejich potomků.

Cirkulace obrazy, genetika funguje a « Metissages  »

Nadnárodní dějiny oběhového a umění a konečně otevírá obrovské pole pro studium genetiky prací. Stejným způsobem literární historie je obnovena studie rukopisy práce spisovatelů, genetické studie děl z nadnárodní oběh obrázků může přetvořit naše chápání děl. Tento typ přístupu se zaměřuje pozornost na proces tvorby a jejich vizuální prostředí předpoklady prostřednictvím po sobě jdoucích epizod, přípravné výkresy, ale také obrázky před přípravné práce. Vyžaduje se dostat ven z úvah pouze uměleckých děl z jaké snímky oběhové (nebo ne), vyvíjí? To zahrnuje podrobné studie o vizuální kontext, ve kterém Plasticiens žil a « pila » nebo mohli vidět. Upozorňuje na vizuální praxe historie umění, ale také využívá technické znalosti konkrétní.

Někteří vědci začali tuto práci v dialogu s antropologů, jako Serge Gruzinski, otázka kulturní mixy, a kteří prokázali, z jejich práce na kulturních vztahů od kolonizace, kolik umělecké globalizace není novým jevem Serge Gruzinski, čtyř částí světa: historie…. Tito vědci jsou vzhledem k jejich práci na globalizaci umělecké v rámci širší studie hardware intrakraniálních krkavicích Thomas DaCosta Kaufmann a Michael severní (ed.), zprostředkovatelské…, která doplňuje nadnárodní přehrávání hospodářských a politických dějin kolonizace období Sanjay Subrahmanyam portugalské říše v Asii, $ 1500-1700:… Právě z tohoto pohledu se nové generace « trajektorie přeshraniční kulturní » nebo « společenského života objekty » po Arjun Appadurai Arjun Appadurai, sociálního života věci : komodit…. Jedním z problémů těchto přístupů je studovat jak díla jsou v oběhu, lišit a promíchaly a stane se nad jejich trajektorie « objekty vzájemně propletené Nicholas Thomas, zachycení objektů : výměna, materiál … « ; Or how důvody a uměleckou praxí, k transkulturní jako porcelán mezi východem a západem Robert Finlay, poutníče Art: kultur porcelánu…. Historii lakování, člověk začíná lépe vidět příkladem jak moderní postupy jsou ovoce z křížení mezi malíři tzv. « přírodovědci » (Manet v první hlavní) a japonských spisovatelů – s vědomím, že tyto společnosti samy o sobě sledoval evropské lakování viz např. Atsushi Miura, příběhy malby….

Tyto přístupy povzbudil je studovat jak proti jinému, pokud jde o další byli schopni vyvíjet, přes prostory a věku Monica Juneja « Kunstgeschichte und kulturelle Differenz – Erweiterung…. Výsledky těchto otázek jsou někdy destabilizující. Zpochybnili způsob často zjednodušující podle nichž bychom dnes hovořit o « globalizace », « mísení ras » a « dialogu kultur ». Je nás nutí se dostat ven z focalisations systematické monokulturní – proto se seznámit s obdobích, styly, postupy a slovní zásobě, historik je často vzdálené na odeslání.

Nutné metodické obnovení

Historie ve světě umění staví historie umění, disciplína dlouho lpěli na představy o hodnotě, styl, národní školy a obývané a monographic obavy ještě houževnaté, výzvě síla těchto gesta.

Z vnitrostátních

Nadnárodní přístup se vzpírá první národní čtení historie umění, při organizaci většina muzeí a zařazení svých sbírek podporovat i metodické nacionalismu a jejichž svědectví o Louvre, žebříčky et.. a že mnoho výstav jsou stále v obrázku národní benzín umění i tisku je ozvěna držení podivné…. Nikdo nemůže dát materiál z důvodů tohoto nacionalismu – výpůjční náklady a náklady na pojištění a cestovní děl jedné země do druhé, snížil expozice jsou omezeny na vnitrostátní rámec – by mohl být jen kvůli i národními sbírkami jsou mezinárodní. Podobně je obtížné obhájit metodické nacionalismu redakční série dosud nezveřejněné s tituly jako « francouzského umění pro období, které nás zaměstnává: Sébastien Allard, …  » Nebo britské sochaři a sochařství « Britská sochaři a sochařství série