Ocean 14

vyztužený skleněnými vlákny z polyethylenu, polystyren a polyuretan. Díky těmto novým materiálů, designéři představit množství článků praktiky, vždy podle kritérií dominantní Funkcionalismus a přístupné na kostru.

S přístupem z let 1970, recenze stylistic koncepty produktu. Nová slova ve správném pořadí: technická kvalita, jednoduchost, stylistic, snížení formáty. Toto je čas miniaturizaci je nově vznikající zejména pro vše, co se týká oblasti elektroniky a informatiky. Pak se v letech 1980, které za sebou válku v funkcionalismus vyjadřuje; nyní chceme najít něco o toto razítko bývalé motivovalo objekty svůj vlastní život. Jeden začne trucovat články příliš minimalistický, objekty, jejichž na chlad zhoršuje a demoralizes. « Nový design » je nutná, ve kterém se snažíme slitina mezi řemesel a sériové výroby. Ve Francii je novobarokní, které vítězství.

I když je i nadále na nákup produktů opouštějících továrnu na přání vytvořit objekty nebo styly více přizpůsobené spotřebitelům umožňuje rozlišovat jasněji díky těmto novým trendům. To však pláč potřebu návratu k materiálům, které vytvářejí teplo, pohodlí a pevnost ochranné známky a odhodlání lidí ke kostře a k povaze, která ji obklopuje. V kombinaci s vědomí potřeby recyklace stupnice planetové řady, návrat ke zdrojům budeme možná čistí naše stravovací návyky a více investovat do tohoto mohou překonat několik staletí a snížení částky nahromaděného odpadu rok co rok co rok.

Umělecké zaměření: tento termín se vztahuje k funkci řízení umělecké projektu. Nejedná se o aktu o design, ani vytvoření. Když člověk dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba vykonává funkci uměleckého ředitele. Může být přítomen v jiných činností design: podívaná, hudbu, kino, stiskněte tlačítko… uměleckého směru je jednou z dovedností designer, když je integrován do mu procesu navrhování a vytváření pracovních míst. Pokud osoba vzorů a vytváří dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba provádí umělecké směr při výkonu činnosti designer. Autorská práva a chrání vytvoření designer. Při umělecké zaměření se provádí nezávisle na vytvoření práce, nebo pouze ve formě řízení uměleckých projektů, copyright nevztahuje. Návrhář může vykonávat funkci uměleckého ředitele, ale umělecký ředitel nemusí nutně činnost designer.

Design: Tento termín se vztahuje na funkci řízení přístupu je zavést a udržovat v podnicích a společenství, designu jako strategie pro inovace a rozvoj. Konstrukce řízení může být jedním z dovedností designer. Návrhář může vykonávat funkci Design Manager, ale design manager není nutně designer.

Design je kreativní činnosti, jejichž cílem je stanovit mnohotvárné vlastnosti objektů, procesy služeb a jejich systémy v celé životnosti. Proto je klíčovým faktorem inovačních humanizaci protinádorové technologií a klíčovým faktorem kulturní a hospodářské výměny.

Design se snaží zjistit a posoudit strukturální, organizační a funkční, expresivní a hospodářské vztahy s úkolem:

Posílení globální udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí (globální etiky)

Poskytuje výhody a svobodu celého lidského společenství, individuální a kolektivní

U konečných uživatelů, výrobců a protagonistů (sociální etiky)

Podpora kulturní rozmanitosti a to navzdory globalizaci světa (kulturní etiku)

S uvedením produktů, služeb a systémů, tyto formuláře, které jsou výrazné a vynalézavou sémiologii) a koherentní s (estetiky) jejich řádné složitost.

Design se týká produktů, služeb a systémů koncipován s nástroji, organizace a logiky zavedeného industrializace – a to nejen při vyrobené výrobní procesy. Výraz « průmysl » do návrhu musí být pojem průmyslu nebo v jeho smyslu výrobní odvětví nebo v jeho starobylé smyslu « pilné činnosti ». Kromě toho je činnost zahrnující širokou škálu povolání ve kterých produkty, služby, grafika, interiérů a architektury všech účastnit. Tyto činnosti by měly dále posílit – sborový s jinými souvisejícími povolání – hodnota života.

Proto se termín designer se vztahuje k osobě, praktiky rok intelektuální povolání, a není to jen obchod nebo služby pro podniky.

Několik citací…

Designéři, architekti

Leonardo da Vinci: « podrobnosti na dokonalost a dokonalost není detail ».

Raymond Loewy: « into exile prodává špatně ».

Le Corbusiera: « Naše oči jsou vyrobeny na formulářích podle světla stíny a jasně ukazují na formách; kostky, kuželíková ložiska, sféry, válců nebo věkové pyramidy jsou hlavní primárních formách, světlo odhaluje dobře; obrázek je jasný a konkrétní bez nejasnosti. Je to z toho důvodu, že jsou krásné formy, nejkrásnější formy. Každý je v dohodě, dítěte, volně žijící a metafyzika ».

Louis Kahn: « Dobrá otázka je větší význam než odpovědět na většinu brilantní ».

Frank Lloyd Wright: « jednoduchost je dokonalou harmonii mezi krásným, užitečné a reálné… »

Victor Papanek : « design se stal nejsilnějším nástrojem, s nimiž člověk tvoří jeho nástroje a životní prostředí. »

Ettore Sottsass: « designer houbou, to jistě, ale kosmický houbou. »

Thomas Maldonaldo : « design je tvůrčí činnosti je určit formální vlastnosti objektů jsme se chce vyrábět průmyslově. Formální nemovitosti, by neměly slyšet jen vnější znaky, ale zejména strukturální vztahy, které jsou objektu (nebo systém objekty) koherentní jednotky. »

Yves Saint-Laurent: « Nic víc než nahého těla. Nejkrásnější oděv mohli převlékat žena jsou ramena člověka ona miluje. Ale pro ty, kteří neměli možnost najít toto štěstí, jsem zde ».

Michel Millot : « neexistuje inovace bez neposlušnost. »

NON-designéry

Lavoisier: « Nic není vytvořena, nic ztraceno vše je transformovat! »

Albert žakárové: « Bez fantazie nemůže být vytvořen ».

vyztužený skleněnými vlákny z polyethylenu, polystyren a polyuretan. Díky těmto novým materiálů, designéři představit množství článků praktiky, vždy podle kritérií dominantní Funkcionalismus a přístupné na kostru.

S přístupem z let 1970, recenze stylistic koncepty produktu. Nová slova ve správném pořadí: technická kvalita, jednoduchost, stylistic, snížení formáty. Toto je čas miniaturizaci je nově vznikající zejména pro vše, co se týká oblasti elektroniky a informatiky. Pak se v letech 1980, které za sebou válku v funkcionalismus vyjadřuje; nyní chceme najít něco o toto razítko bývalé motivovalo objekty svůj vlastní život. Jeden začne trucovat články příliš minimalistický, objekty, jejichž na chlad zhoršuje a demoralizes. « Nový design » je nutná, ve kterém se snažíme slitina mezi řemesel a sériové výroby. Ve Francii je novobarokní, které vítězství.

I když je i nadále na nákup produktů opouštějících továrnu na přání vytvořit objekty nebo styly více přizpůsobené spotřebitelům umožňuje rozlišovat jasněji díky těmto novým trendům. To však pláč potřebu návratu k materiálům, které vytvářejí teplo, pohodlí a pevnost ochranné známky a odhodlání lidí ke kostře a k povaze, která ji obklopuje. V kombinaci s vědomí potřeby recyklace stupnice planetové řady, návrat ke zdrojům budeme možná čistí naše stravovací návyky a více investovat do tohoto mohou překonat několik staletí a snížení částky nahromaděného odpadu rok co rok co rok.

Umělecké zaměření: tento termín se vztahuje k funkci řízení umělecké projektu. Nejedná se o aktu o design, ani vytvoření. Když člověk dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba vykonává funkci uměleckého ředitele. Může být přítomen v jiných činností design: podívaná, hudbu, kino, stiskněte tlačítko… uměleckého směru je jednou z dovedností designer, když je integrován do mu procesu navrhování a vytváření pracovních míst. Pokud osoba vzorů a vytváří dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba provádí umělecké směr při výkonu činnosti designer. Autorská práva a chrání vytvoření designer. Při umělecké zaměření se provádí nezávisle na vytvoření práce, nebo pouze ve formě řízení uměleckých projektů, copyright nevztahuje. Návrhář může vykonávat funkci uměleckého ředitele, ale umělecký ředitel nemusí nutně činnost designer.

Design: Tento termín se vztahuje na funkci řízení přístupu je zavést a udržovat v podnicích a společenství, designu jako strategie pro inovace a rozvoj. Konstrukce řízení může být jedním z dovedností designer. Návrhář může vykonávat funkci Design Manager, ale design manager není nutně designer.

Design je kreativní činnosti, jejichž cílem je stanovit mnohotvárné vlastnosti objektů, procesy služeb a jejich systémy v celé životnosti. Proto je klíčovým faktorem inovačních humanizaci protinádorové technologií a klíčovým faktorem kulturní a hospodářské výměny.

Design se snaží zjistit a posoudit strukturální, organizační a funkční, expresivní a hospodářské vztahy s úkolem:

Posílení globální udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí (globální etiky)

Poskytuje výhody a svobodu celého lidského společenství, individuální a kolektivní

U konečných uživatelů, výrobců a protagonistů (sociální etiky)

Podpora kulturní rozmanitosti a to navzdory globalizaci světa (kulturní etiku)

S uvedením produktů, služeb a systémů, tyto formuláře, které jsou výrazné a vynalézavou sémiologii) a koherentní s (estetiky) jejich řádné složitost.

Design se týká produktů, služeb a systémů koncipován s nástroji, organizace a logiky zavedeného industrializace – a to nejen při vyrobené výrobní procesy. Výraz « průmysl » do návrhu musí být pojem průmyslu nebo v jeho smyslu výrobní odvětví nebo v jeho starobylé smyslu « pilné činnosti ». Kromě toho je činnost zahrnující širokou škálu povolání ve kterých produkty, služby, grafika, interiérů a architektury všech účastnit. Tyto činnosti by měly dále posílit – sborový s jinými souvisejícími povolání – hodnota života.

Proto se termín designer se vztahuje k osobě, praktiky rok intelektuální povolání, a není to jen obchod nebo služby pro podniky.

Několik citací…

Designéři, architekti

Leonardo da Vinci: « podrobnosti na dokonalost a dokonalost není detail ».

Raymond Loewy: « into exile prodává špatně ».

Le Corbusiera: « Naše oči jsou vyrobeny na formulářích podle světla stíny a jasně ukazují na formách; kostky, kuželíková ložiska, sféry, válců nebo věkové pyramidy jsou hlavní primárních formách, světlo odhaluje dobře; obrázek je jasný a konkrétní bez nejasnosti. Je to z toho důvodu, že jsou krásné formy, nejkrásnější formy. Každý je v dohodě, dítěte, volně žijící a metafyzika ».

Louis Kahn: « Dobrá otázka je větší význam než odpovědět na většinu brilantní ».

Frank Lloyd Wright: « jednoduchost je dokonalou harmonii mezi krásným, užitečné a reálné… »

Victor Papanek : « design se stal nejsilnějším nástrojem, s nimiž člověk tvoří jeho nástroje a životní prostředí. »

Ettore Sottsass: « designer houbou, to jistě, ale kosmický houbou. »

Thomas Maldonaldo : « design je tvůrčí činnosti je určit formální vlastnosti objektů jsme se chce vyrábět průmyslově. Formální nemovitosti, by neměly slyšet jen vnější znaky, ale zejména strukturální vztahy, které jsou objektu (nebo systém objekty) koherentní jednotky. »

Yves Saint-Laurent: « Nic víc než nahého těla. Nejkrásnější oděv mohli převlékat žena jsou ramena člověka ona miluje. Ale pro ty, kteří neměli možnost najít toto štěstí, jsem zde ».

Michel Millot : « neexistuje inovace bez neposlušnost. »

NON-designéry

Lavoisier: « Nic není vytvořena, nic ztraceno vše je transformovat! »

Albert žakárové: « Bez fantazie nemůže být vytvořen ».

vyztužený skleněnými vlákny z polyethylenu, polystyren a polyuretan. Díky těmto novým materiálů, designéři představit množství článků praktiky, vždy podle kritérií dominantní Funkcionalismus a přístupné na kostru.

S přístupem z let 1970, recenze stylistic koncepty produktu. Nová slova ve správném pořadí: technická kvalita, jednoduchost, stylistic, snížení formáty. Toto je čas miniaturizaci je nově vznikající zejména pro vše, co se týká oblasti elektroniky a informatiky. Pak se v letech 1980, které za sebou válku v funkcionalismus vyjadřuje; nyní chceme najít něco o toto razítko bývalé motivovalo objekty svůj vlastní život. Jeden začne trucovat články příliš minimalistický, objekty, jejichž na chlad zhoršuje a demoralizes. « Nový design » je nutná, ve kterém se snažíme slitina mezi řemesel a sériové výroby. Ve Francii je novobarokní, které vítězství.

I když je i nadále na nákup produktů opouštějících továrnu na přání vytvořit objekty nebo styly více přizpůsobené spotřebitelům umožňuje rozlišovat jasněji díky těmto novým trendům. To však pláč potřebu návratu k materiálům, které vytvářejí teplo, pohodlí a pevnost ochranné známky a odhodlání lidí ke kostře a k povaze, která ji obklopuje. V kombinaci s vědomí potřeby recyklace stupnice planetové řady, návrat ke zdrojům budeme možná čistí naše stravovací návyky a více investovat do tohoto mohou překonat několik staletí a snížení částky nahromaděného odpadu rok co rok co rok.

Umělecké zaměření: tento termín se vztahuje k funkci řízení umělecké projektu. Nejedná se o aktu o design, ani vytvoření. Když člověk dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba vykonává funkci uměleckého ředitele. Může být přítomen v jiných činností design: podívaná, hudbu, kino, stiskněte tlačítko… uměleckého směru je jednou z dovedností designer, když je integrován do mu procesu navrhování a vytváření pracovních míst. Pokud osoba vzorů a vytváří dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba provádí umělecké směr při výkonu činnosti designer. Autorská práva a chrání vytvoření designer. Při umělecké zaměření se provádí nezávisle na vytvoření práce, nebo pouze ve formě řízení uměleckých projektů, copyright nevztahuje. Návrhář může vykonávat funkci uměleckého ředitele, ale umělecký ředitel nemusí nutně činnost designer.

Design: Tento termín se vztahuje na funkci řízení přístupu je zavést a udržovat v podnicích a společenství, designu jako strategie pro inovace a rozvoj. Konstrukce řízení může být jedním z dovedností designer. Návrhář může vykonávat funkci Design Manager, ale design manager není nutně designer.

Design je kreativní činnosti, jejichž cílem je stanovit mnohotvárné vlastnosti objektů, procesy služeb a jejich systémy v celé životnosti. Proto je klíčovým faktorem inovačních humanizaci protinádorové technologií a klíčovým faktorem kulturní a hospodářské výměny.

Design se snaží zjistit a posoudit strukturální, organizační a funkční, expresivní a hospodářské vztahy s úkolem:

Posílení globální udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí (globální etiky)

Poskytuje výhody a svobodu celého lidského společenství, individuální a kolektivní

U konečných uživatelů, výrobců a protagonistů (sociální etiky)

Podpora kulturní rozmanitosti a to navzdory globalizaci světa (kulturní etiku)

S uvedením produktů, služeb a systémů, tyto formuláře, které jsou výrazné a vynalézavou sémiologii) a koherentní s (estetiky) jejich řádné složitost.

Design se týká produktů, služeb a systémů koncipován s nástroji, organizace a logiky zavedeného industrializace – a to nejen při vyrobené výrobní procesy. Výraz « průmysl » do návrhu musí být pojem průmyslu nebo v jeho smyslu výrobní odvětví nebo v jeho starobylé smyslu « pilné činnosti ». Kromě toho je činnost zahrnující širokou škálu povolání ve kterých produkty, služby, grafika, interiérů a architektury všech účastnit. Tyto činnosti by měly dále posílit – sborový s jinými souvisejícími povolání – hodnota života.

Proto se termín designer se vztahuje k osobě, praktiky rok intelektuální povolání, a není to jen obchod nebo služby pro podniky.

Několik citací…

Designéři, architekti

Leonardo da Vinci: « podrobnosti na dokonalost a dokonalost není detail ».

Raymond Loewy: « into exile prodává špatně ».

Le Corbusiera: « Naše oči jsou vyrobeny na formulářích podle světla stíny a jasně ukazují na formách; kostky, kuželíková ložiska, sféry, válců nebo věkové pyramidy jsou hlavní primárních formách, světlo odhaluje dobře; obrázek je jasný a konkrétní bez nejasnosti. Je to z toho důvodu, že jsou krásné formy, nejkrásnější formy. Každý je v dohodě, dítěte, volně žijící a metafyzika ».

Louis Kahn: « Dobrá otázka je větší význam než odpovědět na většinu brilantní ».

Frank Lloyd Wright: « jednoduchost je dokonalou harmonii mezi krásným, užitečné a reálné… »

Victor Papanek : « design se stal nejsilnějším nástrojem, s nimiž člověk tvoří jeho nástroje a životní prostředí. »

Ettore Sottsass: « designer houbou, to jistě, ale kosmický houbou. »

Thomas Maldonaldo : « design je tvůrčí činnosti je určit formální vlastnosti objektů jsme se chce vyrábět průmyslově. Formální nemovitosti, by neměly slyšet jen vnější znaky, ale zejména strukturální vztahy, které jsou objektu (nebo systém objekty) koherentní jednotky. »

Yves Saint-Laurent: « Nic víc než nahého těla. Nejkrásnější oděv mohli převlékat žena jsou ramena člověka ona miluje. Ale pro ty, kteří neměli možnost najít toto štěstí, jsem zde ».

Michel Millot : « neexistuje inovace bez neposlušnost. »

NON-designéry

Lavoisier: « Nic není vytvořena, nic ztraceno vše je transformovat! »

Albert žakárové: « Bez fantazie nemůže být vytvořen ».

vyztužený skleněnými vlákny z polyethylenu, polystyren a polyuretan. Díky těmto novým materiálů, designéři představit množství článků praktiky, vždy podle kritérií dominantní Funkcionalismus a přístupné na kostru.

S přístupem z let 1970, recenze stylistic koncepty produktu. Nová slova ve správném pořadí: technická kvalita, jednoduchost, stylistic, snížení formáty. Toto je čas miniaturizaci je nově vznikající zejména pro vše, co se týká oblasti elektroniky a informatiky. Pak se v letech 1980, které za sebou válku v funkcionalismus vyjadřuje; nyní chceme najít něco o toto razítko bývalé motivovalo objekty svůj vlastní život. Jeden začne trucovat články příliš minimalistický, objekty, jejichž na chlad zhoršuje a demoralizes. « Nový design » je nutná, ve kterém se snažíme slitina mezi řemesel a sériové výroby. Ve Francii je novobarokní, které vítězství.

I když je i nadále na nákup produktů opouštějících továrnu na přání vytvořit objekty nebo styly více přizpůsobené spotřebitelům umožňuje rozlišovat jasněji díky těmto novým trendům. To však pláč potřebu návratu k materiálům, které vytvářejí teplo, pohodlí a pevnost ochranné známky a odhodlání lidí ke kostře a k povaze, která ji obklopuje. V kombinaci s vědomí potřeby recyklace stupnice planetové řady, návrat ke zdrojům budeme možná čistí naše stravovací návyky a více investovat do tohoto mohou překonat několik staletí a snížení částky nahromaděného odpadu rok co rok co rok.

Umělecké zaměření: tento termín se vztahuje k funkci řízení umělecké projektu. Nejedná se o aktu o design, ani vytvoření. Když člověk dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba vykonává funkci uměleckého ředitele. Může být přítomen v jiných činností design: podívaná, hudbu, kino, stiskněte tlačítko… uměleckého směru je jednou z dovedností designer, když je integrován do mu procesu navrhování a vytváření pracovních míst. Pokud osoba vzorů a vytváří dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba provádí umělecké směr při výkonu činnosti designer. Autorská práva a chrání vytvoření designer. Při umělecké zaměření se provádí nezávisle na vytvoření práce, nebo pouze ve formě řízení uměleckých projektů, copyright nevztahuje. Návrhář může vykonávat funkci uměleckého ředitele, ale umělecký ředitel nemusí nutně činnost designer.

Design: Tento termín se vztahuje na funkci řízení přístupu je zavést a udržovat v podnicích a společenství, designu jako strategie pro inovace a rozvoj. Konstrukce řízení může být jedním z dovedností designer. Návrhář může vykonávat funkci Design Manager, ale design manager není nutně designer.

Design je kreativní činnosti, jejichž cílem je stanovit mnohotvárné vlastnosti objektů, procesy služeb a jejich systémy v celé životnosti. Proto je klíčovým faktorem inovačních humanizaci protinádorové technologií a klíčovým faktorem kulturní a hospodářské výměny.

Design se snaží zjistit a posoudit strukturální, organizační a funkční, expresivní a hospodářské vztahy s úkolem:

Posílení globální udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí (globální etiky)

Poskytuje výhody a svobodu celého lidského společenství, individuální a kolektivní

U konečných uživatelů, výrobců a protagonistů (sociální etiky)

Podpora kulturní rozmanitosti a to navzdory globalizaci světa (kulturní etiku)

S uvedením produktů, služeb a systémů, tyto formuláře, které jsou výrazné a vynalézavou sémiologii) a koherentní s (estetiky) jejich řádné složitost.

Design se týká produktů, služeb a systémů koncipován s nástroji, organizace a logiky zavedeného industrializace – a to nejen při vyrobené výrobní procesy. Výraz « průmysl » do návrhu musí být pojem průmyslu nebo v jeho smyslu výrobní odvětví nebo v jeho starobylé smyslu « pilné činnosti ». Kromě toho je činnost zahrnující širokou škálu povolání ve kterých produkty, služby, grafika, interiérů a architektury všech účastnit. Tyto činnosti by měly dále posílit – sborový s jinými souvisejícími povolání – hodnota života.

Proto se termín designer se vztahuje k osobě, praktiky rok intelektuální povolání, a není to jen obchod nebo služby pro podniky.

Několik citací…

Designéři, architekti

Leonardo da Vinci: « podrobnosti na dokonalost a dokonalost není detail ».

Raymond Loewy: « into exile prodává špatně ».

Le Corbusiera: « Naše oči jsou vyrobeny na formulářích podle světla stíny a jasně ukazují na formách; kostky, kuželíková ložiska, sféry, válců nebo věkové pyramidy jsou hlavní primárních formách, světlo odhaluje dobře; obrázek je jasný a konkrétní bez nejasnosti. Je to z toho důvodu, že jsou krásné formy, nejkrásnější formy. Každý je v dohodě, dítěte, volně žijící a metafyzika ».

Louis Kahn: « Dobrá otázka je větší význam než odpovědět na většinu brilantní ».

Frank Lloyd Wright: « jednoduchost je dokonalou harmonii mezi krásným, užitečné a reálné… »

Victor Papanek : « design se stal nejsilnějším nástrojem, s nimiž člověk tvoří jeho nástroje a životní prostředí. »

Ettore Sottsass: « designer houbou, to jistě, ale kosmický houbou. »

Thomas Maldonaldo : « design je tvůrčí činnosti je určit formální vlastnosti objektů jsme se chce vyrábět průmyslově. Formální nemovitosti, by neměly slyšet jen vnější znaky, ale zejména strukturální vztahy, které jsou objektu (nebo systém objekty) koherentní jednotky. »

Yves Saint-Laurent: « Nic víc než nahého těla. Nejkrásnější oděv mohli převlékat žena jsou ramena člověka ona miluje. Ale pro ty, kteří neměli možnost najít toto štěstí, jsem zde ».

Michel Millot : « neexistuje inovace bez neposlušnost. »

NON-designéry

Lavoisier: « Nic není vytvořena, nic ztraceno vše je transformovat! »

Albert žakárové: « Bez fantazie nemůže být vytvořen ».

vyztužený skleněnými vlákny z polyethylenu, polystyren a polyuretan. Díky těmto novým materiálů, designéři představit množství článků praktiky, vždy podle kritérií dominantní Funkcionalismus a přístupné na kostru.

S přístupem z let 1970, recenze stylistic koncepty produktu. Nová slova ve správném pořadí: technická kvalita, jednoduchost, stylistic, snížení formáty. Toto je čas miniaturizaci je nově vznikající zejména pro vše, co se týká oblasti elektroniky a informatiky. Pak se v letech 1980, které za sebou válku v funkcionalismus vyjadřuje; nyní chceme najít něco o toto razítko bývalé motivovalo objekty svůj vlastní život. Jeden začne trucovat články příliš minimalistický, objekty, jejichž na chlad zhoršuje a demoralizes. « Nový design » je nutná, ve kterém se snažíme slitina mezi řemesel a sériové výroby. Ve Francii je novobarokní, které vítězství.

I když je i nadále na nákup produktů opouštějících továrnu na přání vytvořit objekty nebo styly více přizpůsobené spotřebitelům umožňuje rozlišovat jasněji díky těmto novým trendům. To však pláč potřebu návratu k materiálům, které vytvářejí teplo, pohodlí a pevnost ochranné známky a odhodlání lidí ke kostře a k povaze, která ji obklopuje. V kombinaci s vědomí potřeby recyklace stupnice planetové řady, návrat ke zdrojům budeme možná čistí naše stravovací návyky a více investovat do tohoto mohou překonat několik staletí a snížení částky nahromaděného odpadu rok co rok co rok.

Umělecké zaměření: tento termín se vztahuje k funkci řízení umělecké projektu. Nejedná se o aktu o design, ani vytvoření. Když člověk dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba vykonává funkci uměleckého ředitele. Může být přítomen v jiných činností design: podívaná, hudbu, kino, stiskněte tlačítko… uměleckého směru je jednou z dovedností designer, když je integrován do mu procesu navrhování a vytváření pracovních míst. Pokud osoba vzorů a vytváří dává směry uměleckého projektu a zajistit její hladký chod, tato osoba provádí umělecké směr při výkonu činnosti designer. Autorská práva a chrání vytvoření designer. Při umělecké zaměření se provádí nezávisle na vytvoření práce, nebo pouze ve formě řízení uměleckých projektů, copyright nevztahuje. Návrhář může vykonávat funkci uměleckého ředitele, ale umělecký ředitel nemusí nutně činnost designer.

Design: Tento termín se vztahuje na funkci řízení přístupu je zavést a udržovat v podnicích a společenství, designu jako strategie pro inovace a rozvoj. Konstrukce řízení může být jedním z dovedností designer. Návrhář může vykonávat funkci Design Manager, ale design manager není nutně designer.

Design je kreativní činnosti, jejichž cílem je stanovit mnohotvárné vlastnosti objektů, procesy služeb a jejich systémy v celé životnosti. Proto je klíčovým faktorem inovačních humanizaci protinádorové technologií a klíčovým faktorem kulturní a hospodářské výměny.

Design se snaží zjistit a posoudit strukturální, organizační a funkční, expresivní a hospodářské vztahy s úkolem:

Posílení globální udržitelný rozvoj a ochrana životního prostředí (globální etiky)

Poskytuje výhody a svobodu celého lidského společenství, individuální a kolektivní

U konečných uživatelů, výrobců a protagonistů (sociální etiky)

Podpora kulturní rozmanitosti a to navzdory globalizaci světa (kulturní etiku)

S uvedením produktů, služeb a systémů, tyto formuláře, které jsou výrazné a vynalézavou sémiologii) a koherentní s (estetiky) jejich řádné složitost.

Design se týká produktů, služeb a systémů koncipován s nástroji, organizace a logiky zavedeného industrializace – a to nejen při vyrobené výrobní procesy. Výraz « průmysl » do návrhu musí být pojem průmyslu nebo v jeho smyslu výrobní odvětví nebo v jeho starobylé smyslu « pilné činnosti ». Kromě toho je činnost zahrnující širokou škálu povolání ve kterých produkty, služby, grafika, interiérů a architektury všech účastnit. Tyto činnosti by měly dále posílit – sborový s jinými souvisejícími povolání – hodnota života.

Proto se termín designer se vztahuje k osobě, praktiky rok intelektuální povolání, a není to jen obchod nebo služby pro podniky.

Několik citací…

Designéři, architekti

Leonardo da Vinci: « podrobnosti na dokonalost a dokonalost není detail ».

Raymond Loewy: « into exile prodává špatně ».

Le Corbusiera: « Naše oči jsou vyrobeny na formulářích podle světla stíny a jasně ukazují na formách; kostky, kuželíková ložiska, sféry, válců nebo věkové pyramidy jsou hlavní primárních formách, světlo odhaluje dobře; obrázek je jasný a konkrétní bez nejasnosti. Je to z toho důvodu, že jsou krásné formy, nejkrásnější formy. Každý je v dohodě, dítěte, volně žijící a metafyzika ».

Louis Kahn: « Dobrá otázka je větší význam než odpovědět na většinu brilantní ».

Frank Lloyd Wright: « jednoduchost je dokonalou harmonii mezi krásným, užitečné a reálné… »

Victor Papanek : « design se stal nejsilnějším nástrojem, s nimiž člověk tvoří jeho nástroje a životní prostředí. »

Ettore Sottsass: « designer houbou, to jistě, ale kosmický houbou. »

Thomas Maldonaldo : « design je tvůrčí činnosti je určit formální vlastnosti objektů jsme se chce vyrábět průmyslově. Formální nemovitosti, by neměly slyšet jen vnější znaky, ale zejména strukturální vztahy, které jsou objektu (nebo systém objekty) koherentní jednotky. »

Yves Saint-Laurent: « Nic víc než nahého těla. Nejkrásnější oděv mohli převlékat žena jsou ramena člověka ona miluje. Ale pro ty, kteří neměli možnost najít toto štěstí, jsem zde ».

Michel Millot : « neexistuje inovace bez neposlušnost. »

NON-designéry

Lavoisier: « Nic není vytvořena, nic ztraceno vše je transformovat! »

Albert žakárové: « Bez fantazie nemůže být vytvořen ».